اخبار

وکیل سابق دیگو مارادونا : وی به خاطر قصور پزشکی کشته شد

وکلاپرس- سه سال بعد از مرگ دیگو مارادونا (Diego Armando Maradona) ستاره آرژانتینی تبار فوتبال، هنوز پرونده مرگش باز است.

به گزارش وکلاپرس دیگو آرماندو مارادونا  سرمربی و بازیکن فوتبال اهل آرژانتین بود و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به‌شمار می‌رفت اما در نوامبر ۲۰۲۰ ( آذر ۹۹)  در خواب و بر اثر حمله قلبی درگذشت.

بیشتر بخوانید:

ماتیاس مورلا (Matias Morla)، وکیل و نماینده دیگو مارادونا سه سال بعد از این ماجرا اتهاماتی را به پزشکان وارد کرده و در گفت و گو با رسانه ها عنوان کرده است: مارادونا کشته شده است.

بعد از مرگ مارادونا وکلا و خانواده‌اش دیر رسیدن آمبولانس و کم‌کاری پزشکان را دلیل مرگ این اسطوره فوتبال معرفی کردند. در همین رابطه ماتیاس مورلا به همراه خواهران دیگو مارادونا مصاحبه‌ای انجام داد و اتهام بزرگی را به پزشکان زد و گفت: مارادونا کشته شد!

مارادونا به همراه وکیلش
مارادونا به همراه وکیلش

مورلا با استناد به گزارش دادستانی منطقه سان ایسیدرو، در بیانیه ای که در رسانه های اجتماعی منتشر شد، نوشت که رسیدن آمبولانس ها بیش از ۳۰ دقیقه طول کشیده است.

ماتیاس مورلا، وکیل و نماینده دیگو مارادونا به همراه خواهران ستاره فقید آرژانتینی، درباره مرگ این بازیکن سابق صحبت کرد و چند پزشک متهم پرونده را تهدید کرد و گفت: “دیگو کشته شد. فکر می‌کنم آنها به زندان محکوم خواهند شد. دیگو به دلیل کوتاهی پزشکی درگذشت و به همین دلیل آنها متهم هستند.

منبع: ojogo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا