گفت و گوویژه

فریده غیرت: هیات مدیره کانون وکلای مرکز متقاعد شدند غائله انتخاب هیأت رئیسه را ختم کنند

وکلاپرس- وکیل فریده غیرت از وعده هیأت مدیره کانون وکلای مرکز برای ختم حواشی مربوط به انتخاب رئیس و نائب رئیس این نهاد مدنی خبر داد.

 به گزارش وکلاپرس، پس از برگزار نشدن نود و دومین جلسه هیأت‌ مدیره دوره سی‌ و دوم کانون وکلای مرکز در روز گذشته، با وساطت برخی از پیشکسوتان و مدیران سابق این نهاد مقرر شده است انتخابات میان دوره ای هیات مدیره امروز مورخ ۱۵ آذز ماه مجددا برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

باید با درایت مشکلات را حل و فصل کرد

وکیل فریده غیرت در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزئیات رایزنی با اعضای هیأت مدیره کانون وکلای مرکز در روز سه شنبه گفت: دیروز با برخی همکاران به کانون وکلای مرکز مراجعه و اعضا را متقاعد کردیم تا این غائله را تمام کنند. چرا که برای ما وکلا حفظ کانون مهم است. مدیران قول دادند که امروز این مسئله حل بشود و آرامش برقرار شود.

این وکیل پیشکسوت و عضو ادوار هیأت مدیره کانون وکلای مرکز ادامه داد: انتخاباتی برگزار شده است و نتیجه آن مورد قبول برخی قرار گرفته و از سوی برخی رد شده است. وکلا تعصبی نسبت به کانون وکلا دارند چراکه خانه آنهاست. همواره در هیات مدیره ها اختلاف نظر وجود داشته است ولی باید با درایت این مشکلات حل و فصل شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا