اخبار کانون هاویژه

احمد نامداری رئیس کانون وکلای کردستان شد

وکلاپرس- نتایج قطعی هشتمین دوره انتخابات کانون وکلای دادگستری کردستان پس از گذشت دو هفته از برگزاری انتخابات مشخص شد و پس از آن هیأت مدیره تشکیل جلسه داد و وکیل احمد نامداری به سمت ریاست این نهاد انتخاب شد.

به گزارش وکلاپرس، هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان روز پنجشنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۱) در محل این کانون برگزار شد. نتایج اولیه انتخابات این کانون یک روز بعد از برگزاری انتخابات مشخص شده بود.

این در حالی است که چند روز پیش نتایج قطعی هشتمین دوره انتخابات کانون وکلای دادگستری کردستان پس از گذشت دو هفته از برگزاری انتخابات مشخص شد.

احمد نامداری در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس، نتایج قطعی انتخاب هیأت رئیسه را به شرح ذیل اعلام کرد:

  • احمد نامداری به عنوان رییس هیأت مدیره
  • امیر ضیالدینی به عنوان نایب رییس هیأت مدیره
  • محمد مهرانی به عنوان بازرس هیأت مدیره
  • امیر احمدی به عنوان منشی هیأت مدیره
  • آزاده احمدی به عنوان عضو هیأت مدیره
بیشتر بخوانید:

گفتنی است برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان با حواشی بسیاری همراه بوده است. در ابتدا قرار بر برگزاری این انتخابات در ۲۳ دی ماه سال گذشته بود اما سه روز مانده به برگزاری انتخابات، ۵ نفر از نامزدها (از مجموع ۱۳ کاندیدا) انصراف خود را تقدیم هیأت نظارت بر انتخابات کردند.

نکته جالب توجه آن که هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای دادگستری کردستان یک روز پیش از برگزاری انتخابات، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به علت ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، انتخابات به تعویق افتاد. این در حالی بود که بر اساس آخرین نقشه رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور، شهر سنندج و استان کردستان در وضعیت آبی به سر می‌بردند و مجوز برگزاری انتخابات نیز از سوی ستاد کرونا صادر شده بود و مجوزی مبنی بر لغو انتخابات وجود نداشت.

درنهایت این انتخابات در تاریخ ۱۶ تیرماه سال جاری برگزار شد و با انتخاب هیأت رئیسه این نهاد، از امروز هشتمین دوره مدیریت این نهاد مدنی آغاز شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا