اخبار صنفیویژه

نامه جلیل مالکی به حسن روحانی به معاونت حقوقی ریاست جمهوری ارجاع شده است

وکلاپرس ـ دکتر جلیل مالکی ضمن اعلام این خبر که درباره مصوبه اخیر هیأت مقررات زدایی وزارت اقتصاد به دکتر حسن روحانی نامه نوشته است، افزود: این نامه به معاونت حقوقی ریاست جمهوری ارجاع شده است.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس صورتجلسه منتشر شده از جلسه ۷۶ هیأت مدیره کانون وکلای مرکز، دکتر جلیل مالکی، رییس کانون وکلای مرکز، در سخنان پیش از دستور خود از نگارش نامه به دکتر حسن روحانی و اعتراض به مصوبه اخیر هیأت مقررات زدایی وزارت اقتصاد خبر داد.

بیشتر بخوانید:حواشی عجیب تصمیم هیأت مقررات زدایی درباره حرفه وکالت از زبان رییس کانون وکلای مرکز

بر اساس متن منتشر شده، رییس جمهور نامه مذکور را برای بررسی بیشتر به معاون حقوقی خود دکتر لعیا جنیدی ارجاع داده است. در متن صورت جلسه آمده است:

آقای دکتر مالکی از واپسین تحولات فی‌مابین کانون وکلای دادگستری مرکز و معاونت حقوقی رییس‌جمهوری پیرامون مسایل مبتلا به حقوقی، گزارشی به هیأت‌مدیره ارائه دادند.

حسب اطلاع نامه رییس کانون مرکز خطاب به رئیس ‌جمهور محترم، با موضوع اقدامات هیأت مقررات زدایی جهت بررسی حقوقی به معاونت محترم حقوقی ارجاع شده است.

گفتنی است دوشنبه دو هفته پیش(۲۳ فروردین ۱۴۰۰) هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار وزارت اقتصاد در جلسه ای که در آن از بین کانون های وکلای سراسر کشور تنها رییس کانون وکلای مرکز را دعوت کرده بود، رأی به الزام کانون های وکلای دادگستری جهت بارگذاری و ثبت پروانه وکالت در درگاه ملی مجوزهای کشور داده بود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا