اخبار کانون هاویژه

معاون حقوقی قوه قضائیه به روند انتخابات کانون وکلای مرکز اعتراض کرده است

وکلاپرس- نورالله قدرتی ، معاون حقوقی قوه قضائیه ، نسبت به انتخابات کانون وکلای مرکز اعتراض کرده است و پس از رد اعتراضش توسط هیأت نظارت بر انتخابات خواستار ارسال اعتراض خود به دادگاه عالی انتظامی قضات شده است.

به گزارش وکلاپرس، کانون وکلای دادگستری مرکز اخیرا تصویر نامه ای را منتشر کرده است که ضمن آن ظاهرا معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه خطاب به رئیس کانون وکلای مرکز خواستار ارسال اعتراض پیشین خود(نسبت به انتخابات کانون مرکز) به دادگاه عالی انتظامی قضات شده است.

بیشتر بخوانید:

 لازم به ذکر است هم اکنون هیأت مدیره کانون وکلای مرکز در جلسه هفتگی خود درباره اعتراض معاونت حقوقی قوه قضائیه و آخرین تحولات مرتبط با انتخابات در حال رایزنی هستند.

متن نامه به شرح زیر است:

رئیس محترم کانون وکلای دادگستری مرکز

سلام علیکم

با احترام؛ با عنایت به اعتراض معاون محترم حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه نسبت به تصمیم هیات نظارت بر انتخابات سی و دومین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز طی مکاتبه شماره ۹۰۰۰/۸۴۵۲/۵۰۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ و درخواست رسیدگی در دادگاه محترم عالی انتظامی قضات، در اجرای تشریفات ماده ۲۵ آیین نامه اجرایی لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۴۰۰، مراتب جهت اعمال ماده مذکور و جری تشریفات قانونی اعلام می گردد.

بیشتر بخوانید:

معاونت حقوقی قوه قضائیه به روند انتخابات کانون وکلای مرکز اعتراض کرده است
معاونت حقوقی قوه قضائیه به روند انتخابات کانون وکلای مرکز اعتراض کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا