اخبار کارآموزی وکالت

ضوابط و مقررات آزمون مرحله اول دوره کارآموزی کانون وکلای خراسان

«ضوابط و مقررات آزمون مرحله اول دوره کارآموزی» کانون وکلای دادگستری خراسان

ضمن تشکر جهت همراهی در کارگاههای آموزشی کمیسیون کارآموزی توجه به نکات ذیل جهت شرکت در آزمون یادآوری می شود:

۱- آزمون در تاریخ ۱۹ خردادماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در محل مؤسسه آموزش عالی فردوس به نشانی کلاهدوز ۲۸ برگزار خواهد شد.

۲- کارآموزان محترم مکلف هستند یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل آزمون حضور داشته باشند. ۱۵ دقیقه قبل از شروع آزمون درب ورودی جلسه بسته خواهد شد و از ورود اشخاصی که تأخیر داشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد.

۳- حضور کارآموز در محل آزمون با ثبت اثر انگشت از طریق دستگاه اسکنر مربوطه است و کارآموز مکلف است پروانه کارآموزی خود را جهت احراز هویت همراه داشته باشد از ورود اشخاصی که پروانه کارآموزی را همراه نداشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد.

۴- همراه داشتن انواع کتب جزوات و مانند آن و همچنین داشتن گوشی تلفن همراه و هرگونه دستگاه الکترونیکی ارتباطی و مخابراتی دیگر و استفاده از این گونه وسایل به هر نحو ممنوع است و در صورت مشاهده به منزله تقلب است. همچنین هر گونه تبادل نظر در جلسه آزمون بین کارآموزان نیز تقلب محسوب و مراتب به تشخیص مراقب گزارش و صورتجلسه خواهد شد.

۵- شماره صندلی جهت آزمون هر کارآموز منطبق با شماره ثبت نام وی است که طبق راهنمای منصوب در محل ورودی آزمون باید عمل شود.

۶- در حین آزمون ترک صندلی و خروج از محل آزمون، به هر دلیل ممنوع است.

۷- کارآموزان مکلفند جهت درج پاسخ در پاسخ نامه فقط از مداد استفاده کنند بنابراین همراه داشتن ۲ عدد مداد مشکی نرم پررنگ مداد پاک کن و مداد تراش الزامی است.

۸- هر پرسش یک پاسخ صحیح دارد و اگر برای هر پرسش دو گزینه یا بیشتر انتخاب شود، باطل محسوب میشود.

۹- مدت زمان آزمون ۱۳۰ دقیقه است ولی برای آن دسته از کارآموزان که نصف مدت کارآموزی میکنند ۶۵ دقیقه خواهد بود.

۱۰- کارآموزان مکلفند نام و نام خانوادگی و شماره ثبت نام خود را در پرسشنامه قید و آن را در پایان آزمون به همراه پاسخنامه تحویل مراقب مربوطه نمایند.

۱۱- کلیه کارآموزان موظفند پس از تسلیم پاسخ نامه و پرسشنامه خود هنگام خروج از محل آزمون نیز اثر انگشت خود را در دستگاه اسکنر ثبت کنند.

۱۲- آن عده از کارآموزان که از هیأت مدیره محترم درخواست مرخصی کرده اند، هر چند در کارگاه ها شرکت کرده باشند به علت اخذ مرخصی مجاز به شرکت در آزمون نخواهند بود و مکلفند در دوره بعدی کارگاه های کارآموزی شرکت نمایند.

۱۳- آن عده از کار آموزان که غیبت غیر موجه در کارگاههای مرحله اول دوره کارآموزی داشته اند، حق شرکت در آزمون مذکور را ندارند

۱۴- آن عده از کار آموزان شاغل در مرکز وکلای قوه قضائیه که با وجود تعهد کتبی و ضبط در پرونده ظرف موعد مقرر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خود اقدامی نکرده و انصراف خود را از مرکز وکلای قوه قضائیه یا بالعکس اعلام ننموده اند حق شرکت در آزمون مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ را نخواهند داشت و حسب ماده ۴۵ آئین نامه نسبت به آنان اتخاذ تصمیم خواهد شد.

  • تاریخ برگزاری آزمون: ١۴٠٢/٠٣/١٩
  • ساعت: ۱۰:۰۰
  • محل آزمون: کلاهدوز ۲۸، مؤسسه آموزش عالی فردوس

منبع: روابط عمومی کانون خراسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا