اخبارویژه

رییس دادگستری کرمانشاه: کانون وکلای دادگستری از ارکان توسعه نظام حقوقی جامعه است

وکلاپرس- رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در نشست پیشگیری از حل اختلافات و ترویج صلح با تبیین جایگاه و اهمیت کانون های وکلای دادگستری از خدمات وکلا تقدیر کرد.

به گزارش وکلاپرس، در نشست مدیریت پیشگیرانه در حل اختلافات و ترویج صلح و سازش از جایگاه وکلا که با حضور پرویز توسلی زاده، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، برگزار شد، از کانون وکلای دادگستری به عنوان ارکان توسعه نظام حقوقی و عاملی موثر در حل و فصل اختلافات یاد شد.

هر آسیب ذهنی می‌تواند منتهی به وقوع جرم و تشکیل پرونده در دادگستری شود

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ورودی پرونده ها به دادگستری استان گفت: هر آسیب ذهنی می‌تواند منتهی به وقوع جرم و تشکیل پرونده در دادگستری شود، در همین راستا دستگاه قضایی استان با اجرای ساز و کارهایی همچون فرهنگ صلح و سازش درصدد کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری می باشد.

بیشتر بخوانید: کانون وکلای کرمانشاه سه روز در هفته مشاوره تلفنی رایگان ارائه می‌کند

وی افزود: هرچه نظام حقوقی یک جامعه قوی تر و شفاف تر باشد، به همان میزان آرامش ذهنی مردم تأمین می‌شود، چرا که آرامش ذهنی مردم منوط به تضمین حقوق آنهاست.

کانون وکلای دادگستری از ارکان توسعه نظام حقوقی یک جامعه است

توسلی زاده خاطرنشان ساخت: کانون وکلای دادگستری از ارکان توسعه نظام حقوقی یک جامعه هستند، لذا ما معتقدیم این مجموعه با همکاری دادگستری استان می توانند گام های بلندی در جهت آرامش ذهنی مردم و احقاق حقوق آنها بردارند.

مردم، وکلا را به عنوان افرادی مؤثر در احقاق حقوق خودشان می‌دانند

رییس کل دادگستری استان ضمن تأکید بر لزوم رعایت شأن وکلای دادگستری گفت: مردم، وکلا را به عنوان افرادی مؤثر در احقاق حقوق خودشان می‌دانند.

بیشتر بخوانید: مشاوره رایگان حقوقی کانون وکلای کرمانشاه به بانوان خبرنگار کرمانشاهی

وی افزود: کانون وکلای دادگستری همسوی با قضات شریف، ضمن رعایت اخلاق حرفه‌ای، به دنبال خدمت به مردم هستند و باید از خدمات این عزیزان قدردانی نمود.

تقدیر از وکیل هوشنگ عندلیب

دکتر توسلی زاده در انتهای سخنان از همکاری کانون وکلای کرمانشاه و دادگستیر این استان استقبال کرد و افزود: دستگاه قضایی استان همواره از همکاری مؤثر و کارآمد با کانون وکلای دادگستری استقبال خواهد کرد.

در پایان از هوشنگ عندلیب؛ یکی از وکلای دادگستری استان که با تلاش فراوان موجب صلح و سازش بین دو طایفه شده بود، توسط رئیس کل دادگستری با اهدای هدیه و لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا