اخبار کارآموزی وکالتویژه

توضیحات رئیس کانون وکلای خراسان درباره کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون وکالت استان خراسان جنوبی

وکلاپرس _ وکیل حسن زاده طی یادداشتی از دغدغه مشترک مدیران کانون های وکلای خراسان و خراسان جنوبی در مورد فرایند کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون وکالت استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، حسن حسن زاده (رئیس کانون وکلای دادگستری خراسان) در یادداشتی که به تازگی در استوری صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است، گفت: پذیرفته شدگان آزمون وکالت سال ۱۴۰۲ استان خراسان جنوبی در صورتی که تمایل داشته باشند تا دوره اول کارآموزی را در کانون وکلای دادگستری خراسان طی کنند، باید به هیأت مدیره کانون وکلای خراسان جنوبی درخواست بدهند و سپس ما در کانون خراسان، شرایط گذراندن مرحله اول کارآموزان را فراهم خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

متن توضیحات اینستاگرامی وکیل حسن حسن زاده به شرح زیر است:

پیرو تماس ها و پیام های تعدادی از پذیرفته شدگان محترم آزمون وکالت سال ۱۴۰۲ خراسان جنوبی به اطلاع می رسانم:

در روز ۱۵ فروردین که در خدمت هیأت مدیره محترم کانون وکلای خراسان جنوبی بودم، این موضوع دغدغه مشترک مدیران کانون های خراسان و خراسان جنوبی هم بوده است.

با توجه به اینکه کانون وکلای خراسان جنوبی اخیرا تاسیس گردیده و هنوز ساختمان اداری و ملزومات اداری تهیه نگردیده و کمیسیون کارآموزی آن کانون نیز تعیین نشده است، لذا اگر بنا باشد که شروع فرآیند کارآموزی این عزیزان در خراسان جنوبی انجام شود باید چند ماه دیگر منتظر بمانند؛.

لذا طی گفتگوی فیمابین مقرر گردید در صورتی که پذیرفته شدگان عزیز تمایل داشته باشند حداقل دوره اول کارآموزی را در کانون وکلای دادگستری خراسان طی کنند، ضمن درخواست به هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان جنوبی، موافقت آن کانون را اخذ نموده و در صورت درخواستی که آن کانون از کانون وکلای دادگستری خراسان درخواست نماید، موضوع در هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مطرح و با نگاه مثبت اتخاذ تصمیم خواهد شد.

لذا پیشنهاد می کنم پذیرفته شدگان مذکور به اتفاق درخواست کتبی واحدی به هیأت مدیره محترم کانون متبوع خود ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا