اخبار بین المللیویژه

تعلیق موقت رودی جولیانی از حرفه وکالت با اخراج وی از کانون وکلای نیویورک همراه شد

وکلاپرسبر اساس رأی دادگاه نیویورک در خصوص پرونده تخلفات انتخاباتی رودی جولیانی(وکیل شخصی دونالد ترامپ)، پروانه وکالت وی به حالت تعلیق درآمده و کانون وکلای نیویورک نیز وی را از این کانون اخراج کرد.

به گزارش وکلاپرس، پروانه وکالت وکیل شخصی دونالد ترامپ(رییس جمهور سابق آمریکا) بر اساس رأی دادگاه ایالتی نیویورک در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۱ به حالت تعلیق درآمد.

بیشتر بخوانید: ترامپ رودی جولیانی را مورد عفو ریاست جمهوری قرار نمی دهد

رودی جولیانی به صورت موقت از اشتغال به حرفه وکالت ممنوع شد

در رأی دادگاه ایالتی نیویورک به اظهارات دروغ این وکیل دادگستری و شهردار پیشین نیویورک درخصوص انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا اشاره شده که او بدون سند و مدرک ادعاهایی شامل وقوع تقلب انتخاباتی گسترده در ایالت جورجیا و دستکاری شدن دستگاه‌های رای گیری در این ایالت و ایالات دیگر را مطرح کرده است.

در رأی مذکور آمده است که بیانیه های نادرست و گمراه کننده رودی جولیانی در کارزار انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا و اشارات وی به تقلب و سرقت آرا موجب تهدید امنیت عمومی و منافع جمعی شده است.

بر همین اساس دادگاه مذکور وکیل رییس جمهور سابق آمریکا را به صورت موقت از اشتغال به حرفه وکالت ممنوع کرده تا در ادامه روند دادرسی به اتهامات وی رسیدگی کامل شود.

این دادگاه در حکم ۳۳ صفحه ای خود به شرح جزییات ادله و شواهد انتسابی علیه جولیانی پرداخته است که در لینک زیر قابل دسترسی است:

رأی دادگاه نیویورک درخصوص تعلیق رودی جولیانی از اشتغال به حرفه وکالت دادگستری

 

کانون وکلای نیویورک رودی جولیانی را اخراج کرد

به دنبال انتشار رأی تعلیق وکیل جولیانی، رییس کانون وکلای دادگستری ایالت نیویورک(تی اندرو براون)، بیانیه ای را درمورد وضعیت عضویت این وکیل تعلیق شده در کانون نیویورک صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

کانون وکلای نیویورک پس از تعلیق رودی جولیانی از حرفه وکالت، بلافاصله عضویت وی را در این کانون ملغی می کند. 

این برخورد برای ما معنایی جز حفظ امانتداری در حرفه وکالت نداشته و ما اقدام کمیته انضباطی را در زمینه حفظ و حمایت از عموم جامعه تحسین می کنیم.

این اقدام به اندازه طی روند قانونی محاکمه و حق دفاع وی مهم است.

ما قبل از هر اقدام بیشتری منتظر تکمیل روند پرونده انضباطی رودی جولیانی هستیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا