اخبار

بهادری جهرمی: در هیات دولت سعی می‌کنم حامی و نماینده‌ مرکز وکلا باشم

وکلاپرس- رییس سابق مرکز وکلا در مراسم معارفه رییس جدید این مرکز در تشریح اقدامات دوران مدیریتش توضیحاتی داد و از تلاش خود برای حمایت از مرکز وکلای قوه قضاییه در هیأت دولت خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایرنا، دکتر علی بهادری جهرمی(سخنگوی فعلی دولت و رییس سابق مرکز وکلای قوه قضاییه) روز شنبه در مراسم آیین معارفه رییس جدید مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با عذرخواهی از کاستی ها موجود نسبت به تصویب قانون جامع ناظر بر مرکز وکلا در دوران مدیریت جدید مرکز ابراز امیدواری کرد.

اگر اقدام موثری در مرکز وکلا انجام شده به همت همکاران این مرکز بوده است

رئیس سابق مرکز وکلا اظهارکرد: در هیات دولت سعی می‌کنم که حامی و نماینده‌ مرکز وکلا باشم. خوشحالم که رییس قوه قضاییه منت گذاشت و یکی از اعضای خانواده مرکز را برای ریاست انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: معاون اول قوه قضاییه: چرا پروانه وکالت وکیلی که نظام و قانون را قبول ندارد باطل نمی‌شود؟

وی افزود: اگر اقدام موثری در مرکز وکلا انجام شده به همت همکاران این مرکز بوده است اما بابت کاستی‌هایی که احیانا به وجود آمده و اگر خوب امانتداری نکردم، حلالیت می طلبم و خواهشم این است که کارکنان مرکز و داوطلبان آزمون‌های مرکز از من بگذرند.

امیدوارم قانون جامع ناظر بر مرکز وکلا به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد

جهرمی عنوان کرد: متاسفانه نتوانستم وکالت تخصصی را به سرانجام برسانم و هرچند سرعت جذب کارآموز وکالت از ٣۶ ماه به ٩ ماه کاهش یافت و تعداد جذب وکلا چند برابر شد اما این میزان باید بیش از این کاهش یابد.

وی در پایان گفت: امیدوارم قانون جامع ناظر بر مرکز وکلا به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

منبع: ایرنا

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا