اخبار مجلس شورای اسلامیویژه

بررسی طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در صحن علنی مجلس آغاز شد

وکلاپرس ـ بررسی طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در صحن علنی مجلس امروز آغاز شد و الیاس نادران به عنوان اولین موافق سخنان خود را آغاز کرد.

به گزارش وکلاپرس، طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در صحن علنی مجلس به عنوان اولین دستور کار امروز مجلس قرار داده شد و نمایندگان مخالف و موافق درباره آن آغاز سخن کردند.

بیشتر بخوانید: نامه ۲۶۷ استاد رشته حقوق به نمایندگان مجلس درخصوص آثار طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار

 الیاس نادران به عنوان اولین موافق طرح سخنرانی خود را آغاز کرد. وی خطاب به اساتید حقوقی که روز گذشته نامه به نمایندگان مجلس نوشتند گفت که مگر دانشجویان شما که به آنها مدرک دادید بدون صلاحیت بودند؟ مگر وکالت از پزشکی شأنش بالاتر است؟

 پخش زنده صحن علنی مجلس در لینک زیر:

پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی

علی آذری(نماینده قوچان و دادستان اسبق این شهرستان) به عنوان مخالف طرح تسهیل سخن آغاز کرد و گفت: این طرح باید در کمیسیون های تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد و به عنوان کسی که سابقه قضایی دارم می‌گویم این طرح برای عرصه قضایی کشور نامناسب است.

سید محمدرضا میرتاج الدینی نیز به عنوان موافق دوم سخنان خود را آغاز کرد و بر اساس گفته خود وی متنی را که برای وی نوشته بودند، قرائت کرد. در عین حال این نماینده مجلس در پایان سخنان خود گفت با ماده ۵ و ۶ طرح که درباره سردفتری و وکالت است مخالفم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا