اخبار کانون هاویژه

سه روز مانده به برگزاری انتخابات؛ انصراف ۵ نامزد انتخابات هیأت‌مدیره کانون وکلای کردستان

وکلاپرس– ۵ نفر از نامزدهای هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای کردستان انصراف خود را تقدیم هیأت نظارت بر انتخابات کرده اند. این در حالی است که قرار است پنجشنبه هفته جاری انتخابات این کانون برگزار شود.

به گزارش وکلاپرس، براساس خبرهای دریافتی از کانون وکلای کردستان، پنج نفر از کاندیداهای هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره این کانون تاکنون انصراف خود را تقدیم هیأت نظارت بر انتخابات کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

انتخابات کانون وکلای کردستان روز پنج شنبه برگزار خواهد شد

بر اساس شنیده‌ها، آقایان خلیل صفائی، شهرام صلواتی، امید رشیدی و اقبال اختر کاوان و خانم رزیتا گروهی پنج نامزدی هستند که از شرکت در انتخابات انصراف داده اند.

به نقل از یک منبع آگاه، احتمالا هدف از این انصراف ها براساس تصور غالبی است که ممکن است سبب تجدید انتخابات شود. به گفته وی انتخابات در صورتی تجدید خواهد شد که یک کاندیدای دیگر نیز انصراف دهد.

بیشتر بخوانید: 

اگرچه در قوانین موجود مربوط به حوزه وکالت درباره ضرورت یکسان بودن تعداد نامزدها با تعداد کرسی‌های هیأت مدیره سخنی گفته نشده است، لیکن رویه کانون‌های وکلا این بوده است تا انتخابات را با حداقل هشت کاندیدا برگزار کنند.

 اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده هشتمین دوره انتخابات کانون وکلای دادگستری کردستان
اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده هشتمین دوره انتخابات کانون وکلای دادگستری کردستان

لازم به ذکر است در انتخابات هشتمین دوره کانون وکلای کردستان ۱۳ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بوده اند که با انصراف این ۵ کاندیدا، ۸ نفر در عرصه انتخابات برای به دست آوردن ۸ کرسی هیأت مدیره رقابت خواهند کرد.

یادآور می شود انتخابات این کانون، روز پنج شنبه هفته جاری (۲۳ دی ماه۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا