اخبار مجلس شورای اسلامیویژه

اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون رد شد

وکلاپرس ـ اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در جلسه نیمه علنی امروز مجلس شورای اسلامی مورد تأیید نمایندگان مجلس قرار نگرفت.

به گزارش وکلاپرس به نقل از خبرگزاری فارس، اعتبارنامه منتخب جنجالی مجلس شورای اسلامی غلامرضا تاجگردون(منتخب مردم گچساران) در نشست امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و رد شد. وی سابقه نمایندگی در دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

در همین زمینه دکتر محمدباقر قالیباف در تشریح نشست غیرعلنی امروز (چهارشنبه ۱۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جلسه امروز از ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه صبح آغاز و دستور کار پیگیری شده است البته از آنجایی که بحث امروز ما در رابطه با اعتبار نامه تاجگردون بود، مباحثی در این زمینه مطرح شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تا این لحظه که جلسه علنی شروع شده، مباحثی در این زمینه مطرح شد و نمایندگان محترمی که به موضوع اعتراض داشتند در ۱۵ دقیقه وقت خود، مطالبشان را بیان کردند و آقای تاجگردون نیز به مدت ۳۰ دقیقه نکاتی که لازم بود نمایندگان در جریان آن باشند به سمع نمایندگان رساند.

گفتنی است اعتبار نامه این شخص پیشتر در کمیسیون تحقیق تأیید شده بود ولی برای تأیید نهایی به رأی گیری تمام نمایندگان مجلس احتیاج داشت که امروز مورد بررسی قرار گرفت.

در این رأی گیری اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران با ۱۲۸ رای مخالف، ۱۰۲ رای موافق و ۱۹ رای ممتنع(از مجموع ۲۵۱ رأی مأخوذه) رد شد. بر این اساس نمایندگان مجلس با حضور تاجگردون در قوه مقننه محالفت کردند و وی از راهیابی به مجلس یازدهم بازماند.

بیشتر بخوانید: تأیید اعتبارنامه ۲۷۰ منتخب مجلس یازدهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا