اخبار کانون ها

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ کانون وکلای دادگستری فارس، کهگیلویه و بویراحمد

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری فارس، کهگیلویه و بویراحمد با انتشار اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ این کانون، مهلت ۲۰ روزه ای برای ثبت نام اینترنتی تعیین کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری فارس، کهگیلویه و بویراحمد، پذیرفته شدگان می بایست ظرف مدت ۲۰ روز از تاریخ ۱۶/۰۷/۱۴۰۲ تا پایان وقت اداری ۵/۰۸/۱۴۰۲ با مراجعه به سایت www.FARSBAR.IR  نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۴۰۲ کانون وکلای دادگستری فارس، کهگیلویه و بویراحمد وارد لینک زیر شوید:

مهات ثبت نام تا ۱۰ آبان تمدید شده است

متن اطلاعیه این کانون به شرح زیر است:

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۴۰۲ حوزه کانون وکلای دادگستری فارس، کهگیلویه و بویراحمد

به تجویز ماده ۱ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت از قبول شدگان آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ۱۴۰۱ حوزه کانون وکلای دادگستری فارس، کهگیلویه و بویراحمد اعم از سهمیه آزاد و ایثارگران که اسامی آنها در فهرست اعلامی سازمان سنجش ۷۴۶ نفر داوطلب آزاد و ۱۶۳ نفر سهمیه ایثارگران حوزه استان فارس و ۹۹ نفر آزاد و ۱۷ نفر سهمیه ایثارگران حوزه کهگیلویه و بویراحمد اعلام گردیده دعوت می شود:

ظرف مدت ۲۰ روز از تاریخ ۱۶/۰۷/۱۴۰۲ تا پایان وقت اداری ۵/۰۸/۱۴۰۲ با مراجعه به سایت www.FARSBAR.IR  نسبت به تکمیل فرم ثبت نام به صورت دقیق و کامل و اسکن تصویر مدارک مورد نیاز و پرینت استعلامات و اخذ پاسخ از مراجع ذیربط اقدام نمایند. عدم ثبت نام الکترونیکی در موعد مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی می گردد.

نحوه مراجعه ثبت نام کنندگان به کانون و رفع نواقص احتمالی و ادامه مراحل بعدی پس از بررسی تقاضاها و مدارک و مستندات در سایت کانون به اطلاع خواهد رسید.

دکتر بهنام اکبری

رئیس کانون وکلای دادگستری فارس وکهگیلویه وبویراحمد

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری فارس، کهگیلویه و بویراحمد

‫۸ دیدگاه ها

  1. خخخخخخخخخخخ وای چقد خندیدم وقتی دیدم سال ۹۸کلا ۱۲۰نفر قبول شدن سال ۱۴۰۲تعداد۱۲۰۰نفر…..صدور پروانه مغازه مرغ اینجوری اسون نیست

    1. مشکل کانون وکلا اینه که افتاده دست افرادی مثل شماها که دوروز مدیریت یجای رو بر عهده نداشتنه که مدیریت بلد باشن وسیاستمدار باشن که بدونن اختلاف ریشه کانون وکلا را از جا خواهد کند

  2. پیش به سوی حراجی پروانه وکالت ،لطفا یه دونه پروانه وکالت هم به مادربزرگ مرحومم بدهید

  3. سلام لطفا فرایند ثبت نام کارآموزی پذیرفته‌شدگان ۱۴۰۲و مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری را قید کنید

    1. مشاهده مدارک و فرایند ثبت نام فقط از قسمت اتوماسیون اداری در سایت امکان پذیر هست و صرفا کارآموزان جدید با مشخصات ثبت شده اجازه ورود دارند و برای کاربران عمومی قابل نمایش نیست

  4. چرا سایت مشکل داره؟ نمیتونم ثبت نام کنم…تا پایان وقت اداری پنجم؟؟؟؟ پنجم که جمعه است!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا