اخبار اسکودا

برگزاری جشن تقدیر از ترازهای برتر آزمون وکالت در هتل پارسیان اوین به میزبانی اسکودا و در سکوت خبری

وکلاپرس ـ اسکودا امروز تدارک جشنی را برای برگزیدگان ترازهای برتر آزمون وکالت دیده که قرار است از این کارآموزان آینده حرفه وکالت تقدیر شود؛ جشنی که در سکوت خبری در حال برگزاری است.

 در پی کسب اطلاع خبرنگار وکلاپرس، قرار است امروز جشنی برای رتبه های برتر آزمون وکالت به میزبانی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

متاسفانه اسکودا هیچ‌گونه اطلاع رسانی درباره محتوای این برنامه، معیار برگزیدگی، هدایای اعطایی به برگزیدگان و … نکرده است و مشخص نیست علت برگزاری این جشن تقدیر در سکوت خبری چه بوده است.

هرچند با حضور خبرنگار وکلاپرس در این جشن موافقت نشد، اما برخی از حاضرین در این مراسم گفته‌اند ترازهای بالای ۱۱ هزار در سراسر کشور به جشن مذکور دعوت شده‌اند.

در هر حال اگرچه به نظر می‌رسد این برنامه برای حمایت از رتبه‌های برتر آزمونی و در جهت ارتقای سطح آزمون وکالت و کاهش آسیب‌های قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برگزار شده است، اما مشخص نیست میزان منابع در نظر گرفته شده برای برگزاری این مراسم چقدر بوده و آیا مدیران کانون‌های وکلا برای صرف بودجه اسکودا برای این منظور اعلام موافقت کامل کرده‌ یا صرفا کلیات طرح تقدیر از رتبه‌های برتر را به تصویب رسانده‌اند؟

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام
    امیدوارم کانون های استانی از تراز های بالای ۱۰ هزار که جزو ۱ درصد برتر شده اند، قدردانی نمایند.
    با تشکر از خبر شما.

    1. ترازای بالای ده هزار هم جزو رتبه های برتر هستند اسکودا همیشه به داوطلبا ضربه زده اینم از ضربه بعدی

  2. خودتون می فرمایید این اقدام موثر در کاهش اثرات طرح تسهیله پس چطور نگاه انتقادی دارید به موضوع

  3. جالبه که نویسنده در مورد “کاهش آسیب” قوانین قدیمی ساکت بوده اند و هیچ یک از وکلا در مورد آسیب های انحصار طلبی سخنی نگفته اند (چون حفظ انحصار به نفع آنان است و فرزندان آنها هم این امکان را داشته اند که به محل فعالیت پدر یا مادرشان منتقل شوند) اما قانون تسهیل که به رفع انحصار می انجامد از نظر نویسنده باعث آسیب است!!!
    یادم هست یک برنامه رادیویی بود که اسمش بود
    *اینجا همه چیز بر عکس است*…
    این نحوه نگارش دقیقاً مصداق همین عنوان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا