اخبار کانون هاویژه

گزارش کانون وکلای اصفهان از آمار تمدید پروانه وکالت در این استان

استقبال وکلا از تمدید الکترونیک پروانه وکالت در کانون وکلای اصفهان

وکلاپرس- رییس کانون وکلای اصفهان در گزارشی تفصیلی از از آمار تمدید پروانه وکالت وکلای این کانون از استقبال چشمگیر وکلا از تمدید الکترونیک پروانه نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، دکتر لیلا رییسی، رییس کانون وکلای اصفهان، در جلسه هیأت مدیره این نهاد آماری تفصیلی از تمدید و عدم تمدید پروانه وکالت وکلا و کارآموزان ارائه داد.

بیشتر بخوانید: کانون وکلای فارس : به علت شرایط اقتصادی وکلا امکان تمدید پروانه وکالت تا آخر دی وجود دارد

نهایی شدن درخواست تمدید پروانه وکالت ۷۹ درصد از وکلای دادگستری

دکتر رییسی از تعداد حدود سه هزار نفری وکلای کانون اصفهان خبر داد و افزود: وکلای استان اصفهان ۲۹۳۱ نفر است که از این تعداد، درخواست تمدید پروانه ۲۳۳۴ نفر در اتوماسیون، نهایی شده است.

وی درباره مدت زمان تمدید پروانه گفت: ۴۶۶ نفر تمدید پروانه ۳ ساله و ۶۵ نفر تمدید دو ساله و ۱۸۰۳ نفر تمدید یک ساله انجام داده اند. تمدید های درج شده در پروانه وکالت ۲۱۷۳ مورد، تعداد درخواستهای ناتمام وکالت ۲۷۰ مورد و تعداد عدم تمدید پروانه ۱۷۹ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: راهنمای پرداخت هزینه تمدید پروانه اشتغال وکالت (قدر السهم قوه قضاییه)

۸۷ درصد کارآموزان وکالت پروانه کارآموزی خود را تمدید کردند

رییس کانون وکلای اصفهان درباره آمار تمدیدکنندگان پروانه کارآموزی وکالت گفت: تعداد کل کارآموزان وکالت ۲۳۴ نفر که تعداد درخواست تمدید پروانه کارآموزی نهایی شده در اتوماسیون، ۲۰۴ مورد و تمدید پروانه درج شده در پروانه کارآموزی ۱۸۲ مورد بوده است.

وی افزود: تعداد درخواست های ناتمام کارآموزان نیز ۲۸ مورد و عدم تمدید ۲ مورد بوده است. این آمار حکایت از آن دارد که میزان استقبال همکاران از تمدید الکترونیک پروانه نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

لازم به ذکر است کانون وکلای اصفهان از معدود کانون‌های وکلایی است که در راستای ایجاد شفافیت قدم‌های موثری برداشته و آمار و ارقام متعددی از وضعیت وکلای دادگستری در این استان منتشر می‌کند.

منبع: کانون وکلای دادگستری اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا