اخبار بین المللیویژه

کنفرانس سالانه IBA مجازی برگزار می شود

وکلاپرس ـ کنفرانس سالانه IBA (اتحادیه بین المللی وکلا) برای اولین بار از تاریخ تأسیس این نهاد به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود.

به گزارش وکلاپرس، کانون وکلای بین المللی ( یا اتحادیه بین المللی وکلا ) که مقر آن در لندن است، نشست سالانه خود را که در آن اجتماعی از وکلا و کانون های وکلای دادگستری از سرتاسر جهان حضور دارند، در سال جاری به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می کند.

با شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف، شرایط برگزاری نشست های حضوری دچار محدودیت شده و از همین رو در چند ماه گذشته کانون وکلای بین المللی تمامی نشست های علمی خود را از طریق وبینار برگزار می نماید؛ وبینار هایی که تعداد زیادی از آن ها رایگان بوده و برای همه وکلا قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید:

در همین راستا IBA  در تصمیمی که از چند ماه گذشته اعلام شده بود، اقدام به ثبت نام مجازی برای حضور در نشست سالانه خود کرده است.

اگرچه این نشست به صورت غیر حضوری برگزار می گردد، لیکن با توجه به قابلیت های فضای مجازی زمان شروع و اتمام این نشست افزایش پیدا کرده است؛ به صورتی که از ۲ تا ۲۷ نوامبر سال ۲۰۲۰ ( ۱۲ آبان الی ۷ آذر ۹۹ ) ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: گزارش کانون وکلای بین المللی درباره نظام وکالت در ایران(سال ۲۰۰۷)

پیشتر این کنفرانس در کمتر از یک هفته پایان می پذیرفت؛ کنفرانسی که علاوه بر افتتاحیه و اختتامیه های ویژه، دارای نشست های تخصصی علمی و فنی است که منجر به آشنایی بیشتر وکلای کشورهای مختلف با نظام های حقوقی یک دیگر می شود.

لازم به ذکر است بنا به گفته این نهاد بین المللی تمام نشست های تخصصی در این کنفرانس به زبان انگلیسی ارائه خواهد شد. هزینه ثبت نام برای اعضای IBA ( کانون وکلای بین المللی ) ۳۹۵ یورو و برای غیر اعضا ۵۴۰ یورو اعلام شده است.

برای ثبت نام  اینجا را کلیک کنید.

هزینه ثبت نام در کنفرانس سالانه IBA
هزینه ثبت نام در کنفرانس سالانه IBA

گفتنی است سال گذشته این کنفرانس بین المللی در شهر سئول کره جنوبی برگزار شد که از ایران رییس اسکودا، رییس سابق کانون وکلای مرکز و یکی از اعضای هیأت مدیره کانون وکلای مرکز حضور داشتند. برای خواندن گزارشی از محتوای نشست سال ۲۰۱۹ اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا