اخبار کانون ها

کانون وکلای اصفهان: امروز بحران عظیم بی آبی دغدغه ی همه ی ایرانیان است

وکلاپرس- در پی وضعیت نامساعد استان خوزستان و مناطق جنوبی کشور، کانون وکلای دادگستری استان اصفهان در ارتباط با بحران بی آبی این منطقه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش وکلاپرس کانون وکلای اصفهان در این بیانیه از دستگاه های اجرایی خواست که در فضای مسالمت آمیز سخنان و اعتراض مردم به شرایط موجود را شنیده و در راستای رفع این مشکلات حیاتی گامی بنیادین برداشته و در صدد جبران سوء مدیریت در بخش های مختلف اجرایی باشند.

بیشتر بخوانید:

متن بیانیه کانون وکلای دادگستری استان اصفهان در ارتباط با بحران بی آبی در مناطق جنوبی کشور به این شرح است :

کانون وکلای دادگستری استان اصفهان در ارتباط با بحران بی آبی در مناطق جنوبی کشور

متأسفانه در چند روز گذشته شاهد وضعیت نامساعد در استان خوزستان و دیگر شهرهای جنوبی کشور بوده ایم .

سرزمینی که در هشت سال دفاع مقدس، ثانیه ثانیه ی روزهایش را با بمب و موشک و خمپاره گذراند و آماج حملات وحشیانه ی نیروهای بعثی بود. مردم نجیب خوزستان پای مردم ایران ایستادند همان گونه که مردم ایران در بحبوحه ی جنگ و خون و آتش تا پای جان ایستادند.

امروز بحران عظیم بی آبی دغدغه ی همه ی ایرانیان است و اغماض و مسامحه در این نقطه ی تاریخ می تواند به نقطه ای تاریک مبدل شود و آیندگان و آینده سازان این مرز و بوم را در حیرت و تأسف این همه بی تفاوتی فرو برد، پس در این شرایط، حق و تکلیف مردم ایران است پای خواسته ی بر حق هم میهنان خود که همانا حداقل شرایط و معیشت اولیه ی حیاتیست بایستند.

کانون وکلای دادگستری اصفهان به عنوان تنها نهاد صنفی مستقل که کارکرد اصلی آن دفاع از حقوق مردم است، ضمن تأکید بر این موضوع که تمامی دستگاه های اجرایی، قانونی و قضایی کشور باید در راستای پاسداری و حفاظت از قانون اساسی و اجرای قانون گام بردارند، از دستگاه اجرایی کشور تقاضا دارد؛

که در فضای مسالمت آمیز سخنان و اعتراض مردم به شرایط موجود را شنیده و در راستای رفع این مشکلات حیاتی گامی بنیادین برداشته و در صدد جبران سوء مدیریت در بخش های مختلف اجرایی باشد.

و از قوه قضاییه درخواست می شود در راستای اصل ۱۵۶ قانون اساسی (اجرای عدالت و صیانت از حقوق عامه) با مرتکبین و مسببان وضعیت موجود محیط زیستی که در سراسر کشور مشاهده میگردد ، به صورت جدی برخورد نمایند.

«به عمل کار بر آید به سخن دانی نیست»

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا