اخبار بین المللیویژه

پاداش حدود ۲۷ میلیون دلاری مشاور حقوقی کمپانی اپل در سال ۲۰۲۱

وکلاپرس- پاداش کاترین آدامز (Katherine Adams) وکیل و مشاور حقوقی اپل در سال ۲۰۲۱ با افزایش سه درصدی نسبت به سال پیش از آن به نزدیک ۲۷ میلیون دلار رسید.

به گزارش وکلاپرس بر اساس گزارش مالی سالانه کمپانی اپل(Apple Inc)، کل پاداش کیت آدامز، مشاور حقوقی اپل، در سال مالی ۲۰۲۱ به قریب ۲۷ میلیون دلار( ۲۶.۹۷ میلیون دلار) رسیده است.

این مبلغ بر اساس نرخ دلار ۲۷ هزار تومانی در کشور ایران معادل ۷۲۸,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

طبق گزارش اپل، درآمد این مشاور ارشد حقوقی شامل  ۲۱.۹ میلیون دلار جوایز سهام، ۴ میلیون دلار پاداش طرح تشویقی  و یک میلیون دلار حقوق پایه بوده است.

برادفورد اسمیت، رئیس و مدیر ارشد بخش حقوقی شرکت مایکروسافت و دوریان دیلی، مشاور کل اوراکل، به ترتیب تقریباً ۲۰.۵ میلیون دلار و نزدیک به ۱۱.۳ میلیون دلار در کل پاداش در سال گذشته دریافت کردند.

درآمد کاترین آدامز در سال های گذشته

کیت آدامز در سال ۲۰۲۰، ۲۶.۴ میلیون دلار دستمزد از کپانی اپل دریافت کرده است. همچنین اپل ۲۵.۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ و ۲۶.۷ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ به آدامز پرداخت کرد.

اپل در سال ۲۰۱۷ آدامز را از شرکت هانیول اینترنشنال استخدام کرد تا جایگزین رئیس حقوقی سابق بازنشسته خود، بروس سیول شود.

کیت در تیم اجرایی شرکت خدمت می‌کند و بر تمامی موارد قانونی، از جمله حاکمیت شرکتی، مالکیت معنوی، دعاوی حقوقی و انطباق با اوراق بهادار، امنیت جهانی و حریم خصوصی و بر کلیه امور قانونی آیفون نظارت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وی در سال ۱۹۸۶ مدرک لیسانس خود را در ادبیات تطبیقی با تمرکز بر زبان فرانسه و آلمان از دانشگاه براون و در سال ۱۹۹۰ مدرک دکتری حقوق خود را از دانشکده حقوق دانشگاه شیکاگو گرفت.

افزایش ۳۰ درصدی درآمد اپل ناشی از شیوع کرونا

با توجه به شیوع کرونا در دو سال گذشته اپل تقاضای زیادی برای عرضه محصولات و خدمات خود داشته است و این بدین سبب بوده است که دور کاری موجب رشد بازار فناوری و اتکای بیشتر اقتصاد به عرصه دیجیتال داشته است.

همین امر موجب افزایش ۳۰ درصدی درآمد اپل برای سال مالی ۲۰۲۱ شده است؛ به نحوی که درآمد این شرکت به رقم ۳۶۵.۸۲ میلیارد دلار رسید و حتی ارزش سهام این شرکت برای مدت کوتاهی از ۳ تریلیون دلار نیز فراتر رفت.

منبع: رویترز و مجله حقوقی بلومبرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا