اخبارویژه

وکیل کاوه راد: احتمال کشف پیکر سها رضا نژاد

وکیل کاوه راد از کشف پیکر یک انسان در منطقه جهان نما که از لحاظ پوشش با سها رضا نژاد انطباق دارد خبر داد

وکلاپرس- پس از گذشت ۲۸ روز بی خبری از سها رضا نژاد، امروز وکیل کاوه راد از کشف پیکر از کشف پیکر یک انسان در پایین پرتگاهی در نزدیکی محل مفقود شدن او که از لحاظ پوشش با سها رضا نژاد انطباق دارد خبر داد

سها رضانژاد دختر ۲۷ ساله طبیعت‌گرد اهل کرج که علی رغم ممنوعیت ورود گروه های طبیعت گردی به علت شیوع بیماری کرونا، همراه با یک تور گردشگری با بیش از ۳۰ طبیعت گرد دیگر، به ارتفاعات جهان نمای کردکوی کرده بود، ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ با مسواک و چند برگ دستمال کاغذی بدون همراه بردن لوازم و تلفن و … محل اطراق را ترک کرد و از آن به بعد با وجود جستجوهای گسترده هیچ اثری از او به دست نیامده بود.

کاوه راد وکیل خانواده رضا نژاد در پستی اینستاگرامی از پیدا شدن بقایای یک جسد در پایین پرتگاهی در نزدیکی محل اطراق گروه طبیعت گردی خبر داد که از لحاظ پوشش و لباس ها با سها رضا نژاد انطباق دارد.

 

امروز حدود ساعت یازده صبح یک کوه‌نورد محلی، در محل آبشار جهان‌نما، پیکری را پیدا کرده است. پیکر غیرقابل شناسایی است. بلافاصله پس از پیدا شدن پیکر، با ایشان تماس تلفنی گرفتم. مشخصات لباس‌ها، با لباس‌های سها هم‌خوانی دارد اما تا زمان تست کامل دی‌ان‌ای و بررسی توسط پزشکی قانونی نمی‌توانیم با قطعیت اعلام کنیم که پیکر یافت شده متعلق به سها رضا‌نژاد است.

عموی سها به همراه نیروهای هلال‌احمر و نیروهای انتظامی و پلیس آگاهی برای شناسایی و انتقال پیکر در منطقه حضور دارند.

انتقال پیکر به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه و وضعیت پیکر، دشوار است اما تلاش نیروهای امدادی آن است که در سریع‌ترین‌زمان ممکن، پیکر به پزشکی قانونی انتقال پیدا کند.
تعیین زمان و علت مرگ، پس از بررسی در مراجع پزشکی و قانونی ممکن خواهد بود.
پدر، مادر، برادر و بستگان سها در کردکوی حضور دارند

 

 

View this post on Instagram

 

. امروز حدود ساعت یازده صبح یک کوه‌نورد محلی، در محل آبشار جهان‌نما، پیکری را پیدا کرده است. پیکر غیرقابل شناسایی است. بلافاصله پس از پیدا شدن پیکر، با ایشان تماس تلفنی گرفتم. مشخصات لباس‌ها، با لباس‌های سها هم‌خوانی دارد اما تا زمان تست کامل دی‌ان‌ای و بررسی توسط پزشکی قانونی نمی‌توانیم با قطعیت اعلام کنیم که پیکر یافت شده متعلق به سها رضا‌نژاد است. عموی سها به همراه نیروهای هلال‌احمر و نیروهای انتظامی و پلیس آگاهی برای شناسایی و انتقال پیکر در منطقه حضور دارند. انتقال پیکر به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه و وضعیت پیکر، دشوار است اما تلاش نیروهای امدادی آن است که در سریع‌ترین‌زمان ممکن، پیکر به پزشکی قانونی انتقال پیدا کند. تعیین زمان و علت مرگ، پس از بررسی در مراجع پزشکی و قانونی ممکن خواهد بود. پدر، مادر، برادر و بستگان سها در کردکوی حضور دارند. #سها_رضانژاد

A post shared by Kaveh Rad l کاوه راد (@kaverad) on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا