اخبار اسکودا

وضعیت نامعلوم بیانیه و مصوبات نشست هیأت عمومی اسکودا در آذر ۱۴۰۱ – بابلسر

وکلاپرس- با گذشت بیش از ۳۶ ساعت از پایان چهل و هفتمین نشست هیأت عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران، هنوز اسکودا متن مصوبات و بیانیه مدیران نهاد وکالت را منتشر نکرده است.

به گزارش وکلاپرس چهل و هفتمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)  دوم و سوم آذر ماه ۱۴۰۱ به میزبانی کانون وکلای مازندران و در هتل میزبان بابلسر برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

 بنا بر اعلام اسکودا قرار بود در این همایش مدیران در پنل‌های تخصصی موضوعاتی مانند آزمون وکالت، اختبار، یک‌سان‌سازی امور مشترک کانون‌ها، آسیب‌ها، چالش‌ها و راهکارهای نهاد وکالت، انفورماتیک و رسانه و روابط‌عمومی را بررسی کنند.

با این وجود و با گذشت قریب به دو روز همچنان وضعیت متن مصوبات و بیانیه این نشست نامشخص است.

به گفته برخی از مطلعین، بر روی برخی از بندهای بیانیه پایانی این نشست اختلاف نظر جدی تری نسبت به دفعات پیشین وجود داشته است.

با این وجود وکلای دادگستری منتظر آن هستند تا ببینند مدیران نهاد وکالت در دو روز اقامت در شهر ساحلی بابلسر نسبت مسائل روز کشور، وکلای بازداشتی و سایر مشکلات پیش روی نهاد وکالت چه موضع‌گیری‌هایی اتخاد کرده‌اند.

لازم به ذکر است تعیین میزبان چهل و هشتمین نشست هیأت عمومی اسکودا و پذیرفته شدن عضویت کانون وکلای سمنان در اسکودا از جمله مصوباتی بود که علیرغم عدم انتشار توسط اتحادیه، توسط پایگاه خبری وکلاپرس اطلاع رسانی شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا