اخبار صنفیویژه

با نامه اخیر معاونت بهداشت واکسیناسیون وکلای دادگستری شتاب خواهد گرفت

وکلاپرس– نماینده صندوق حمایت وکلا در موضوع واکسیناسیون وکلای دادگستری در خصوص ورود نام وکلا در لیست مشاغل پر خطر وزارت بهداشت گفت: فرآیند واکسیناسیون وکلا تسریع خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل عمادالدین رحمانی، عضو کانون وکلای البرز، درخصوص نامه منتشر شده معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص واکسیناسیون وکلا گفت: پیش تر صندوق حمایت نامه های متعددی به وزارت بهداشت ارسال کرده بود. به صورت داوطلبانه به عنوان نماینده صندوق انتخاب شدم تا بتوانیم قدم مثبتی برای وکلا به عنوان یکی از مشاغل پر خطر برداریم.

بیشتر بخوانید: وکلای دادگستری وارد لیست مشاغل حساس و پرخطر شدند / مجوز واکسیناسیون وکلای سراسر کشور صادر شد

ارائه لیست اسامی ۵۷ هزار وکیل به معاونت پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر

رحمانی درباره نتیجه پیگیری های خود گفت: در نهایت طی مکاتباتی که با معاونت بیماری های واگیر داشتیم، قرار شد لیست اسامی همه وکلا برایشان ارسال گردد. ما لیست وکلا که شامل حدود ۵۷ هزار وکیل می شد ارائه دادیم و متعاقب آن لیست دیگری از ما خواسته شد که تعداد وکلا را براساس دانشگاه‌های علوم پزشکی مشخص کنیم.

نامه معاونت بهداشت به منظور واکسیناسیون وکلای دادگستری
نامه معاونت بهداشت به منظور واکسیناسیون وکلای دادگستری

ضرورت هماهنگی کانون های وکلا با دانشگاه های علوم پزشکی استانی

رحمانی گفت: خوشبختانه این موضوع به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد. ما نیز نامه را به صندوق حمایت تحویل دادیم. صندوق حمایت به کانون های استانی اطلاع می دهد که با دانشگاه های علوم پزشکی هماهنگ باشند تا وکلای زیرمجموعه خود را به دانشگاه مربوطه معرفی کنند و واکسیناسیون عمومی وکلا صورت پذیرد.

مکاتبات اخیر سبب تسریع روند واکسیناسیون وکلا خواهد شد

این وکیل دادگستری با اشاره به اجرایی شدن فرآیند واکسیناسیون در برخی کانون ها افزود: مکاتبات اخیر سبب تسریع روند واکسیناسیون خواهد شد. ضمن اینکه در حال حاضر با کمبود واکسن در برخی کانون ها برای وکلا موجه شده ایم که با این فرآیند جدید، مشکل برطرف خواهد شد و وکلا و کارآموزان بدون اولویت بندی از واکسن بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا