اخبار کانون هاویژه

مهلت نام نویسی نامزدهای انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای سمنان تمدید شد

وکلاپرس- هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای سمنان مهلت نام نویسی نامزدهای حضور در اولین هیات مدیره این نهاد در شرف تأسیس را به مدت یک هفته تمدید کرد.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس آگهی اولیه ثبت نام از متقاضیان حضور در هیأت مدیره کانون وکلای سمنان، تاریخ ۳ تا ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ برای ارائه مدارک به دفتر هیأت نظارت بر انتخابات این کانون و ثبت نام ذکر شده بود.

حال هیأت نظارت بر انتخابات این کانون وکلای در شرف تأسیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است «با توجه به ضرورت امر و سابقه موضوع و همچنین مواجهه با آغاز همه ‏گیری سویه‏ ای تازه از ویروس کرونا که سبب اختلال و کندی در روند فعالیت‏ها و اقدامات گوناگون در کشور گردیده است‏،» این مهلت تا ۱۷ بهمن ماه تمدید شده است.

بیشتر بخوانید:

آگهی تمدید زمان نام نویسی از نامزدهای عضویت در اولین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان سمنان (در شرف تاسیس)

پیرو آگهی نام نویسی از نامزدهای عضویت در اولین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان سمنان (در شرف تشکیل) منتشره در روزنامه اطلاعات مورخ ١۴٠٠/١٠/٢٩ با توجه به ضرورت امر و سابقه موضوع و همچنین مواجهه با آغاز همه ‏گیری سویه‏ ای تازه از ویروس کرونا که سبب اختلال و کندی در روند فعالیت‏ها و اقدامات گوناگون در کشور گردیده است‏،

بدین وسیله مهلت ثبت نام از داوطلبان عضویت در اولین دوره هیات مدیره‏، تا پایان وقت اداری یکشنبه ١۴٠٠/١١/١٧ تمدید می‏گردد.

سایر مندرجات آگهی منتشره پیشین مورخ ١۴٠٠/١٠/٢٩ روزنامه اطلاعات به قوت خود باقی است.

هیات نظارت بر انتخابات اولین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان سمنان(در شرف تشکیل)

 

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا