اخبار قوه قضاییهویژه

مرکز تماس کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی راه اندازی شد

وکلا می توانند برای رفع مشکلات سامانه با شماره تلفن های ۸۸۵۵۶۳۳۲، ۸۸۱۰۹۱۳۲ و ۸۸۷۰۹۳۷۲ تماس بگیرند

وکلاپرس- مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از آغاز به کار مرکز تماس برای پاسخگویی و رفع مشکلات وکلا و سایر کاربران سامانه خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.

به گزارش وکلاپرس حسن روحانی‌نیا، مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از راه‌اندازی مرکز تماس کانون دفاتر خدمات قضایی خبر داد و اظهار کرد: هدف از راه اندازی این مرکز امکان پاسخگویی سریع و دقیق به ذینفعان و بهره‌مندان خدمات الکترونیک قضایی است.

به گفته وی این گروه می توانند شامل وکلا، کارشناسان و مشاوران محترم که ممکن است در حوزه خودکاربری سوالات و ابهاماتی را داشته و یا از اشخاص عادی جامعه باشند که ممکن است سوالاتی در حوزه‌های مختلف مربوط به دفاتر خدمات و یا کلیت خدمات الکترونیک قضایی داشته باشند.

شماره تلفن های مرکز تماس

روحانی نیا بیان کرد: از این پس تمامی کاربران اعم از اشخاص حقیقی و یا حقوقی می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن‌های ۸۸۵۵۶۳۳۲، ۸۸۱۰۹۱۳۲ و ۸۸۷۰۹۳۷۲ با پیش شماره ۰۲۱ این مرکز از خدمات کارشناسان در خصوص ارایه خدمات الکترونیک قضایی و نیز پشتیبانی حقوقی و فنی استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید:

ساعت کار مرکز تماس کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

وی تصریح کرد: در فاز نخست راه اندازی، این مرکز روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ و روز‌های پنجشنبه نیز از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ آماده ارایه خدمات مشاوره‌ای است.

روحانی نیا ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده کارشناسان این مرکز همه روزه پس از پایان ساعات اداری نیز تا ساعت ۲۳ به صورت Oncall پاسخگوی مراجعان خواهند بود.

وی افزود: در مرحله دوم و پس از تکمیل زیرساخت‌های لازم، زمان ارایه خدمات مرکز تماس کانون به ساعات بیشتر و ایام تعطیل تسری خواهد یافت.

این کانون همچنین اعلام کرده است که کارشناسان این مرکز از میان مجرب ترین کارشناسان که کاملا با بخش خدمات الکترونیک قضایی و خدمات خاص دفاتر قضایی آشنایی داشته و آموزش های تکمیلی را نیز سپری کرده اند، برای پاسخگویی تلفنی انتخاب شده اند.

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام . خدا قوت . من امروز رسیدم تهران تا بتونم از خدمات الکترونیکی قضایی سیار برای ثبت اعاده دارسی به حکم قطعی دادگاه تجدید نظر،استفاده کنم . البته طبق هماهنگی که از شهر خودم ساری با پرسنل محترم مربوطه کردم واسه دومین روز از سال جدید ۱۴۰۲ بوده . و خواهشم از ایشان امروز این بوده که اولین روز انجام شود اما ظاهرا سیستم قطع بوده . انشالله که فردا با مشکل سیستمی مواجه نخواهیم شد و اگه اینطور باشد بنده واقعآ چنین عملکردی رو تایید میکنم و واقعآ افتخار میکنم به مسئولینی که نهایت تلاش رو میکنند برای ما مردم تا تاخیر در این امر مهم باعث نشه تا نا حق کسی بابت کار نکرده محکوم بشه به سه سال و یک ماه.

  2. سلام من هجدهم اردیبهشت ماه چهارصد دو عدم سوئ پیشینه دریافت کردم و بیست هزار دادم.در ۲۱ خرداد ماه برای ارائه به یک شرکت از بنده سوئ پیشینه خواستند اگر گواهی عدم دو ماه اعتبار دارد و یک بار بیست دادم خدا رو خوش نمیاد والاه چرا دوباره از منی که شش ماه است بیکارم بیست هزار تومان دریافت کردید واین مطلب رو در اوج ناراحتی ثبت نمودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا