گفت و گوویژه

محیط بان برومند نجفی در جلسه دادگاه توسط پدر مقتول تهدید شد

گفتگو با وکیل نوشا میرجعفری وکیل مدافع محیط بان مقتول برومند نجفی

وکلاپرس- وکیل مدافع محیط بان برومند نجفی درخصوص جزئیات حادثه قتل موکلش گفت: پدر مقتول در جلسه دادگاه و در حضور قاضی موکلم را تهدید کرد.

به گزارش وکلاپرس محیط بان برومند نجفی امروز (۱۴۰۱/۵/۲۲) پس از برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی پرونده‌ اتهام قتل توسط او، توسط پدر فرد مقتول و در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه، با شلیک چندین گلوله سلاح جنگی به قتل رسید.

قاضی پدر مقتول را به دادن رضایت دعوت کرد

وکیل نوشا میرجعفری، وکیل مدافع محیط بان برومند نجفی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار وکلاپرس، ضمن اعلام خبر سلامتی خود گفت: بعد از برگزاری جلسه دادگاه، پدر مقتول موکلم را با اسلحه کلاشینکف در مقابل دادگاه به قتل رساند و متواری شد.

وی درمورد جزئیات جلسه دادگاه گفت: باتوجه به اینکه پیشتر، درخواست ما مبنی بر اعاده دادرسی پذیرفته شده بود، قاضی در این جلسه به پدر مقتول اعلام کرد که نمی تواند روی نظر دیوان رأی بدهد و لذا موقع رضایت دادن است. به عبارت دیگر به دلیل اینکه دیوان قتل را از نوع غیرعمد تشخیص داده بود، قاضی پدر مقتول را دعوت به رضایت دادن کرد.

بیشتر بخوانید:

پدر مقتول در جلسه دادگاه و در حضور قاضی موکلم را تهدید کرد

میرجعفری افزود: پدر مقتول صراحتا در مقابل قاضی گفت «اگر شما حق مرا ناحق کنید، خودم حقم را می گیرم». به همین دلیل بعد از جلسه، قاضی به ما گفت بالا بمانید با شما صحبت دارم. به محض اینکه مرحوم برومند نجفی به طبقه پایین رفت، صدای گلوله آمد. واقعا ما هم شانس آوردیم که قاضی ما را نگه داشت و زنده ماندیم.

این وکیل دادگستری افزود: پدر مقتول منتظر بود تا همه ما را با هم بزند. زیرا اگر صرفا قصد کشتن مرحوم برومند نجفی را داشت، او را قبل از برگزاری جلسه دادگاه می کشت، اما می دانست بعد جلسه دادرسی همه با هم خارج می شویم. حتی ۱۵ گلوله به مرحوم نجفی شلیک کرد.

میرجعفری افزود: متاسفانه مأمور بدرقه موکلم سربازی کم سن و سال و بدون اسلحه بود و خودش هم مجروح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا