اخبار قوه قضاییهویژه

محبوبه میرزا بیگی مدیر جدید نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمین رسمی شد

محبوبه میرزا بیگی جانشین فرخزاد جهانی مدیر سابق شد

وکلاپرس- حجت الاسلام مصدق سرپرست معاونت حقوقی قوه قضاییه محبوبه میرزا بیگی را به عنوان جانشین فرخزاد جهانی در مدیریت نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمین رسمی منصوب کرد.

حجت الاسلام محمد مصدق سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: ایجاد مدیریت نظارت بر وکلا، ‌مشاوران، کارشناسان و مترجمین رسمی، اقدامی تحولی در راستای سامان‌ بخشی به نظارت در حوزه‌های پیش‌بینی شده به شمار می‌رود.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، بعد از ظهر چهارشنبه (۵ خرداد ماه)، طی مراسم تودیع و معارفه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق رییس دیوان عدالت اداری و سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، محبوبه میرزا بیگی به عنوان مدیر جدید نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمین رسمی قوه قضاییه معرفی شد و از زحمات فرخزاد جهانی مدیر پیشین این مجموعه تقدیر به عمل آمد.

معارفه محبوبه میرزا بیگی مدیر نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمین رسمی
معارفه محبوبه میرزا بیگی مدیر نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمین رسمی

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس، با یادآوری اقدامات سازنده و نوآورانه دکتر جهانی در این اداره، ضمن قدردانی از اهتمام، تلاش و مساعی وی در سامان‌بخشی به حوزه نظارت بر وکلا، مشاوران و مترجمین رسمی افزود: با توجه به انتقال دکتر جهانی و اهتمام ایشان در انجام خدمت در سنگری دیگر، بهترین گزینه برای مدیریت این مجموعه مهم و حساس، خانم دکتر میرزا بیگی تشخیص داده شد. با توجه به سابقه ۲۰ ساله ایشان در قضاوت و شایستگی‌ها و توانمندی‌هایی که در ایشان سراغ داریم، امیدواریم این مجموعه به نحو احسن و مبتنی بر نظام‌مندی حداکثری مدیریت شود.

در ادامه این مراسم فرخزاد جهانی به بیان خلاصه‌ای از اقدامات انجام شده در طول مدیریت خود پرداخت و خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و اقدامات گسترده‌ای طی این مدت صورت گرفت که از جمله مهم‌ترین آن‌ها سراسری کردن سامانه سنام و فراهم ساختن بسترهای لازم برای بهره‌مندی مترجمان رسمی سراسر کشور از این سامانه، اهتمام برای انجام برنامه‌محور تکالیف موجود و انجام اقدامات سازنده در حوزه وکالت به خصوص تدوین آیین‌نامه مربوط است.

بیشتر بخوانید:

در این مراسم همچنین محبوبه میرزا بیگی مدیر جدید نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمین رسمی قوه قضاییه با تأکید بر لزوم اخلاق‌مداری در دو بعد تکریم ارباب رجوع و مناسبات فی مابین کارکنان مدیریت افزود: رویکرد مدیریت در این دوره اتخاذ رویکرد علم‌محور و برنامه‌محور به صورت توأمان خواهد بود و امیدواریم با سرلوحه قرار دادن رعایت انضباط و انجام به موقع تکالیف و وظایف محوله، در ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوع سربلند باشیم.

محبوبه میرزا بیگی فارغ التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری، مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان را در کارنامه خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا