اخبارویژه

قتل محیط بان برومند نجفی پس از برگزاری جلسه دادگاه

وکلاپرس- یک خبرنگار محیط زیست در حساب توئیترش از قتل محیط بان برومند نجفی خبر داد.

به گزارش وکلاپرس محیط بان برومند نجفی امروز (۱۴۰۱/۵/۲۲) در جریان برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی پرونده‌، توسط پدر فرد مقتول و در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه، به قتل رسید.

بیشتر بخوانید:

این خبرنگار در حساب رسمی توئیترش نوشت:

متاسفانه محیط بان برومند نجفی در جریان برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی پرونده‌، توسط پدر فرد مقتول و در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه، به شهادت رسید.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست نیز در گفت و گو با خبر نگاران جوان  در بیان جزئیات تکمیلی اعلام کرد:  پس از جلسه دادگاه امروز محیطبان برومند نجفی به همراه یک سرباز در حال خارج شدن از ساختمان دادگاه بود، که با تجمع اقوام مقتول روبرو می شود.

وی ادامه داد: با تیراندازی پدر مقتول به برومند نجفی و سرباز همراه، او محیطبان نجفی فوت شد و سرباز همراه او راهی بیمارستان شد. پدر مقتول پس از تیراندازی به محیطبان نجفی و سرباز همراه او از محل متواری شده است

تکمیلی

دادستان کرمانشاه درباره حادثه قتل محیط‌بان کرمانشاهی جزئیات بیشتری را ارائه داد و گفت:

پیش از ظهر امروز به محض خروج محیط‌بان برومند نجفی از مجتمع دادسرای اطفال کرمانشاه یکی از نزدیکان مقتول با تبر به سمت سرباز زندان که قاتل را همراهی می کرد حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می کند.

در این هنگام پدر مقتول که از قبل در بیرون از محوطه دادگاه کمین کرده بود، بیرون آمده و هشت گلوله از اسلحه کلاشینکف به سمت نجفی شلیک می کند که سه گلوله آن به وی اصابت کرده و باعث مرگ او می شود.

پدر مقتول و کسی که او را در این ماجرای خونین همراهی می کرد، متواری شده اند که دستورات لازم به ضابطین قضایی جهت دستگیری متهمین صادر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا