اخبار آزمون هاویژه

فردا آگهی ثبت‌نام آزمون وکالت ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد

وکلاپرس- نائب رئیس اسکودا در بیان جزئیاتی جدید از شرایط برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ از اطلاعیه ای تکمیلی برای این آزمون بر اساس قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برای آزمون وکالت خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایسنا، ابراهیم کیانی سخنگو و نائب رئیس اسکودا، با بیان این‌که فعلا بر اساس «قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت» آگهی را منتشر می‌کنیم، از اضافه شدن دو درس «متون فقه» و «حقوق اساسی» به منابع آزمون خبر داد و گفت: به محض اجرایی شدن قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، اطلاعیه تکمیلی را منتشر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام از ۲۶ اردیبهشت شروع می‌شود

سخنگوی اسکودا با اعلام خبر برگزاری آزمون وکالت در ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ گفت: داوطلبان می‌توانند از ۲۶ اردیبهشت تا ۲ خرداد نسبت به ثبت‌ نام در این آزمون اقدام کنند.

این در حالی است که پیشتر رئیس اسکودا زمان پایان ثبت‌نام آزمون وکالت را ۴ خرداد اعلام کرده بود.

ابراهیم کیانی درباره زمان برگزاری آزمون وکالت کانون‌های وکلای دادگستری در سال جاری گفت:‌ فردا آگهی برگزاری آزمون وکالت را منتشر می‌کنیم و طبق این آگاهی، آزمون وکالت، ۳۰ تیرماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دو درس متون فقه و حقوق اساسی اضافه شده است

وی با بیان این‌که فعلا بر اساس «قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت» آگهی را منتشر می‌کنیم گفت: به محض اجرایی شدن قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، اطلاعیه تکمیلی را منتشر می‌کنیم. در آزمون امسال دو درس «متون فقه» و «حقوق اساسی» اضافه شده است. هم‌چنین ظرفیت استان‌هایی که زیر نظر کانون وکلای دادگستری مرکز بودند نیز به صورت جداگانه اعلام شده است.

شایان ذکر است معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه نیز به تازگی اعلام کرده بود که زمینه برگزاری آزمون کانون وکلای دادگستری فراهم شده و این آزمون در چند ماه آینده در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا