گفت و گوویژه

وکیل علیزاده طباطبایی : تیتر طغیان گوشت علت توقیف روزنامه سازندگی بوده است

وکلاپرس– عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تیتری درخصوص افزایش قیمت گوشت را علت توقیف روزنامه سازندگی عنوان کرد.

به گزارش وکلاپرس، هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه اول اسفند خود روزنامه سازندگی را به استناد تبصره دو ماده (۵) و بند یازده ماده (۶) قانون مطبوعات توقیف کرد.

بیشتر بخوانید:

روزنامه سازندگی در شماره ۱۳۸۰ مورخ ۱ اسفندماه ۱۴۰۱ در واکنش به افزایش قیمت گوشت، گزارشی با عنوان «طغیان گوشت» منتشر کرد.

وکیل محمود علیزاده طباطبایی در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزئیات توقیف این روزنامه مدعی شد: در سایت وزارت ارشاد مشاهده کردیم که اعلام شده روزنامه سازندگی به علت تیتری که درمورد افزایش قیمت گوشت زده بود، توقیف شده است. به نظر می رسد انتقاد به عملکرد اصناف نیز ممکن نیست.

وی با اشاره به اینکه این روزنامه امروز منتشر نشده است، ادامه داد: باتوجه به اینکه مسئله به ما ابلاغ نشده است، امروز به دادگاه مراجعه خواهیم کرد تا از جزئیات موضوع مطلع شویم.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است روابط‌ عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی در راستای اعلام نتیجه جلسه اخیر هیات نظارت بر مطبوعات، اعلام کرد که با توجه به بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و با عنایت به اصرار بر تخلف در درج محتوای خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی طی ماه‌های گذشته، هیات نظارت بر مطبوعات رای به توقیف این روزنامه صادر کرد.

بند یازده ماده ۶ قانون مطبوعات که روزنامه سازندگی براساس آن توقیف شده است، به موضوع پخش شایعات و مطالب خلاف واقع و یا تحریف مطالب دیگران پرداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا