اخبار کانون هاویژه

عضو هیأت مدیره کانون وکلای قزوین: وکلای این استان در اولویت واکسیناسیون قرار گرفتند

وکلاپرس- محمد نسخه چی، عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین از طرح واکسیناسیون وکلای این کانون در سه مرحله از هفته آینده خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای قزوین، با هماهنگی هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین با ستاد کرونا جهت واکسیناسیون اعضای کانون همه وکلای کانون قزوین در اولویت واکسیناسیون قرار گرفته اند و در ۳ مرحله اولویت بندی از هفته آینده واکسینه خواهند شد.

نامه رییس کانون وکلای قزوین به مدیر کل ستاد بحران استانداری قزوین

وی ادامه داد: در نامه ریاست کانون وکلای دادگستری استان قزوین خطاب به مدیر کل محترم ستاد بحران استانداری قزوین آمده است؛ “وکلای مدافع به حکم قانونگذار مکلف به حضور در مراجع مختلف قضایی، انتظامی، زندانها و ادارات بعنوان وکیل تعیینی، تسخیری و معاضدتی و در دفاتر خود و سایر مراجع نیز در مواجه حضوری جهت ارایه خدمات مشاوره ای هستند.

بیشتر بخوانید: رییس کانون وکلای مرکز: بیش از ۲۰۰ نفر از وکلای دادگستری را در اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌ایم

در این رهگذر هم وکلا و هم خانواده ایشان همواره در معرض ابتلا و انتشار ویروس منحوس کرونا قرار دارند و اختصاص اولویت در واکسیناسیون وکلای دادگستری ضرورت دارد.”

اولویت واکسینه شدن وکلای دارای بیماری زمینه ای

عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین تأکید کرد: با هماهنگی بعمل آمده با ستاد بحران استانداری و ستاد مبارزه با ویروس کرونا، مقرر گردید طی یک برنامه زمان بندی با اولویت همکاران دارای ریسک بالا و بیماری زمینه ای و همچنین با رعایت سن وکلای دادگستری نسبت به واکسیناسیون ایشان اقدام گردد.

واکسیناسیون همه وکلا در ۳ مرحله

محمد نسخه چی افزود: تلاش میکنم طی ۳ مرحله همه وکلای محترم عضو کانون در برابر ویروس کرونا واکسینه شده، از خطر ابتلا و همچنین استرس و فشار روانی موجود کاسته شود.

تکمیل فرم الکترونیکی در سایت کانون

وی در پایان تأکید کرد؛ وکلایی که دارای بیماری زمینه ای میباشند به فوریت مراتب را ضمن تکمیل فرم الکترونیکی موجود در سایت به کانون اعلام نمایند. مراتب آمادگی واکسیناسیون همکاران بطور اختصاصی از طریق پیامک به هریک از وکلای محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

 فرم الکترونیکی واکسیناسیون وکلای دارای بیماری زمینه ای را می توانید از اینجا مشاهده کنید:

ثبت درخواست واکسیناسیون- فاز اول«ویژه همکاران دارای بیماری زمینه ای»

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا