اخبارویژه

قطعی سامانه ثنا در ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۲

وکلاپرس- سامانه عدل ایران به دلیل به روز رسانی به مدت دو روز در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه به صورت سراسری قطع خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، سامانه عدل ایران به عنوان سامانه اصلی قوه قضاییه امکانات مختلفی را در اختیار وکلا، کارشناسان و سایر شهروندان قرار می دهد.

بیشتر بخوانید:

این سامانه از امشب مورخ ۱۳ خرداد ماه قطع شده و طبق پیغام نمایش داده شده، از ساعت ۴ صبح روز سه شنبه ۱۶ خرداد ماه مجدد در دسترس قرار خواهد گرفت.

قطعی سامانه ثنا به علت به روز رسانی

 هیچ اطلاعیه ای در این خصوص از سمت مسئولان منتشر نشده است و طبق اخطار موجود در سامانه ثنا، این امر به دلیل به روز رسانی سامانه اتفاق افتاده است.

در اردیبهشت ماه نیز این سامانه به صورت مقطعی از دسترس خارج شده بود.

بیشتر بخوانید:

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام عدلیران اینروزا اختلالاتش به هر دلیل زیاد شده و واقعا دسترسی برای ما سخت شده که این عدم دسترسی به حقوق موکلون ضرر میزنه و متعاقبا ما باید پاسخگوی موکلی باشیم که اینهمه قطعی سیستم را باور ندارد

  2. عنشو در اوردین بقران بابا من ی ماشین خریدم بخاطر تعطیلات بی خودی شما وکالتم تموم شد نتونستم تعویض پلاک بکنم الانم ک بخاطر ب روز رسانیتون یارو رو باهزار خواهشو التماس کشیدم دفتر خونه وکالت بده عصبی شد رفت چرا اینقد بیخیالین اخه بی فکرین

  3. آقا این سامانه هایی که نمیتونید پشتیبانیشون رو انجام بدین چرا راه میندازین و اجباریش میکنید. خدا شاهده از صبح ساعت هفت و نیم تا همین الان تو دفتر خونه نشستیم یه سند لعنتی رو به نام بزنیم که فردا مهلت آخرشه و بانک مسکن هم که خدا برکتش بده طبق بانکداری اسلامی جریمه میکنه .بدلیل قطع بودن سامانه ثنا کار نقل و انتقال انجام نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا