اخبار اسکوداویژه

زمان جدید برگزاری آزمون وکالت مشخص نیست

وکلاپرس- رییس اسکودا از تعویق برگزاری آزمون وکالت به دلیل مخالفت ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: تاریخ بعدی برگزاری آزمون وکالت هنوز مشخص نیست.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اتحادیه سرارسری کانون های وکلا روز گذشته (۷ آذر) دکتر جعفر کوشا، رییس اسکودا، در برنامه لایو اینستاگرام صفحه اسکودا از تعویق برگزاری آزمون وکالت به دلیل مخالفت ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: تاریخ برگزاری آزمون وکالت هنوز مشخص نیست.

دکتر جعفر کوشا، رییس اسکودا، ضمن تاکید بر ضرورت حفظ سلامت داوطلبان گفت: تصمیم گیری درخصوص اجرای آزمون با سنجش و با هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با کرونا است. اسکودا نیز تابع این تصمیم خواهد بود.

در حال حاضر ستاد ملی مبارزه با کرونا با برگزاری آزمون در تاریخ ۲۸ آذر موافقت نکرده است. لذا باتوجه به شرایط خاص موجود، ۲۸ آذر آزمون برگزار نخواهد شد. اما زمان بعدی برگزاری آزمون هنوز مشخص نیست. تاریخ بعدی آزمون توسط سازمان سنجش با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا تعیین می شود.

وی افزود: علت تأخیر ما در اعلام تعویق آرمون وکالت، رایزنی برای مشخص شدن زمان جدید این آزمون بود که متاسفانه با توجه به وضعیت فعلی کرونا نتیجه نداد.

بیشتر بخوانید:

منبع: اینستاگرام صفحه اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا