اخبار کانون هاویژه

پیگیری کانون وکلای خراسان درباره تفتیش وکلا در ورودی مجتمع های قضایی

پیگیری مدیران کانون وکلای خراسان در خصوص تفتیش و تن گردی وکلای دادگستری

وکلاپرس- روابط عمومی کانون وکلای دادگستری خراسان از پیگیری هیات مدیره و ریاست کانون وکلای خراسان در خصوص تفتیش لوازم و تن گردی وکلا و اخذ تلفن همراه در هنگام ورود به مجتمع های قضایی استان خبر داد.

طبق اطلاعیه روابط عمومی کانون وکلای دادگستری خراسان، جهت پیگیری نگرانی های شایسته و به حق همکاران در خصوص تفتیش وکلا در ورودی مجتمع های قضایی استان خراسان دیدار و رایزانی های فشرده با رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی و معاونین ایشان، دادستان مرکز استان، رییس حفاظت اطلاعات دادگستری استان انجام شده است.

در ادامه متن اطلاعیه این نهاد را که روز پنجشنبه منتشر شد، خواهید خواند:

اطلاعیه کانون وکلای خراسان در خصوص تفتیش و تن گردی وکلای دادگستری:

پیرو نگرانی های شایسته همکاران محترم راجع به اخذ تلفن همراه، تفتیش لوازم و تن گردی وکلای گرانقدر در هنگام ورود به مجتمع های قضایی استان، هیات مدیره و بویژه ریاست کانون وکلای دادگستری خراسان با عنایت به رسالت ذاتی خویش در چند روز گذشته با رایزنی های فشرده که اصولا حضوری نیز بوده اند با رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی و معاونین ایشان، دادستان مرکز استان، رییس حفاظت اطلاعات دادگستری استان و… اقدام به رایزنی نموده اند.

مراتب فوق جهت استحضار همکاران عزیز و در راستای اطمینان از این موضوع است که مدیران کانون وکلای دادگستری خراسان از هیچ کوششی در جهت نیل به مطالبات همکاران در باب سلامت ایشان و خانواده های محترم آنان فروگذار ننموده و همچنان تا حصول نتیجه نیز پیگیر خواهند بود.

گفتنی است موضوع پس از پیگیری مدیران کانون وکلای دادگستری خراسان در روز جاری در شورای معاونین دادگستری استان با ریاست جناب آقای قاضی صادقی نیز مطرح شده است.

فلذا تا هنگام حصول نتیجه و رفع نگرانی های به حق همکاران ارجمند پیگیری موضوع ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بخشنامه مهم دادگستری استان تهران درباره نحوه تعامل با وکلای دادگستری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا