اخبار مجلس شورای اسلامی

ابراز خوشحالی رییس مجلس از تصویب طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار

وکلاپرس- قالیباف در واکنش به تصویب کلیات طرح تسهیل صدور مجوز های کسب و کار، این اقدام را گامی مهم در رفع موانع و تسهیل کسب و کارها برشمرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از خانه ملت، رییس مجلس شورای اسلامی با تشکر از نمایندگان در تصویب کلیات طرح تسهیل صدور مجوز های کسب و کار نسبت به نتایج این طرح در خروج از انحصار و رفع چالش بیکاری جوانان تحصیلکرده ابراز امیدواری کرد.

گامی مهم در راستای تسهیل گری در بازار کسب و کار

 محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهار‌شنبه ۲۴ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی پس از رای نمایندگان به کلیات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار گفت: از نمایندگان تشکر می‌کنم چرا که در راستای تسهیل گری در بازار کسب و کار و رفع موانع گام جدی برداشتند.

جوانان تحصیلکرده و با استعداد بیکار؛ یکی از چالش کشور

رییس مجلس با اعلام این که امروز یکی از چالش‌های کشور ما، جوانان تحصیلکرده و با استعداد بیکاری است که فرصت‌ها از آنها گرفته شده است، مدعی شد: ان‌شاء الله این طرح بتواند از هر انحصاری جلوگیری کرده و یک رقابت جدی را در فضای کشور فراهم کند.

بیشتر بخوانید: نامه ۲۶۷ استاد رشته حقوق به نمایندگان مجلس درخصوص آثار طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار

۹۲ درصد نمایندگان در ۲۰ ثانیه رای دادند

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از همکاران تشکر می‌کنم، طبق آیین‌نامه باید ۳۰ ثانیه برای رای‌گیری فرصت دهیم اما امروز دقت کردم که ۹۲ درصد همکاران در ۲۰ ثانیه رای دادند، در برخی از روزها تا ۶۰ ثانیه هم صبر می‌کنیم اما باز هم ۶۰ نفر از همکاران در رای‌گیری شرکت نکردند لذا بابت این موضوع از دوستان تشکر می‌کنم.

بیشنر بخوانید: ویدئو: گزارش محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید درباره طرح تسهیل مجوزها در صحن علنی مجلس

‫۳ دیدگاه ها

  1. آقای قالیباف سلام ، دست مریزاد به شما و نمایندگان انقلابی به جهت همه کارهایی که در این مدت داشتید به خصوص تصویب طرح تسهیل مجوزها که خیلی از جوانان با استعداد پشت سد این انحصار گرایی در همه مشاعل گیر افتادن به خصوص وکالت و سر دفتری ، ضمن تشکر دوباره امیدواریم خیلی سریع و با نظارت شما درست اجرا بشه .
    درود بر شما ، اقای رییسی و دستگاه قصا اقای اژه ای ‌و اقای خاندوزی و نمایندگان محترم ملت . سپاس ‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا