اخبار کانون هاویژه

تشکیل کانون وکلای سیستان و بلوچستان موکول به اتمام فرآیند تشکیل کانون وکلای هرمزگان شده است

وکلاپرس- عضو هیأت نظارت بر اولین انتخابات کانون وکلای سیستان و بلوچستان درخصوص آخرین وضعیت تشکیل این کانون وکلا گفت: تشکیل کانون وکلای سیستان و بلوچستان موکول به اتمام فرآیند تشکیل کانون وکلای هرمزگان شده است.

به گزارش وکلاپرس، عباسعلی صبوری، عضو هیأت نظارت بر اولین انتخابات کانون وکلای سیستان و بلوچستان درخصوص آخرین وضعیت تشکیل این کانون وکلا به خبرنگار وکلاپرس گفت: تشکیل کانون وکلای سیستان موکول به اتمام فرآیند تشکیل کانون هرمزگان شده است.

بیشتر بخوانید: در آینده نزدیک کانون وکلای سیستان و بلوچستان تأسیس خواهد شد

وی افزود: در آبان ماه سال گذشته معاون حقوقی قوه قضاییه از موافقت رییس قوه ‌قضاییه با تشکیل ۴ کانون وکلای مستقل در ۴ استان‌‌ خراسان شمالی، هرمزگان، سمنان و سیستان و بلوچستان سخن گفته بود و در اسفندماه نیز اعضای هیأت نظارت بر اولین انتخابات کانون وکلای دادگستری سیستان و بلوچستان تعیین شدند.

صبوری ادامه داد: اگرچه قبلا اعلام شده بود که کانون وکلای دادگستری مرکز پس از انتخابات ریاست جمهوری، در راستای تشکیل این کانون اقدام کند اما اخیرا قرار بر این شد که هر زمان تشکیل کانون وکلای هرمزگان به سرانجام برسد، سپس درخصوص برگزاری انتخابات کانون وکلای سیستان اقدام شود.

لازم به ذکر است اعضای هیأت نظارت بر اولین انتخابات کانون وکلای دادگستری سیستان و بلوچستان عبارتند از: سمیه سیامنصور، اسماعیل بولاقی، غلامحسین میر، عباسعلی صبوری به عنوان اعضای اصلی و دکتر حسین رونده و علیرضا حیدری به عنوان  اعضای علی البدل.

بیشتر بخوانید:

همچنین گفتنی است ۲۴ آبان ماه سال ۹۹، معاون حقوقی قوه قضاییه از موافقت رییس قوه ‌قضاییه با تشکیل ۴ کانون وکلای مستقل در ۴ استان‌‌ خراسان شمالی، هرمزگان، سمنان و سیستان و بلوچستان خبر داده بود.

بعدتر در تاریخ ۲۴ اسفندماه سال گذشته، پس از تعیین اعضای هیأت نظارت بر نخستین انتخابات توسط کانون وکلای دادگستری مرکز، مقامات قضایی استان سیستان و بلوچستان با اعضای هیأت نظارت و رییس کانون وکلای مرکز دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا