اخبار بین المللی

بنجامین لوید “بن” کرامپ؛ دادستان کل آمریکای سیاهپوست

وکلاپرس- بنجامین کرامپ (Benjamin Lloyd Crump) یک وکیل آمریکایی است که از او به عنوان «دادستان کل آمریکای سیاهپوست» یاد می شود.

به گزارش وکلاپرس بنجامین لوید “بن” کرامپ (Benjamin Lloyd Crump) متولد ۱۰ اکتبر ۱۹۶۹در زمینه حقوق مدنی و پرونده های فاجعه‌بار آسیب‌های شخصی تخصص دارد.

از پرونده های معروف او می توان به وکالت در پرونده های جورج فلوید و تایر نیکولز، دو سیاپوست آمریکایی که با خشونت پلیس این کشور به قتل رسیدند اشاره کرد.

بنجامین لوید "بن" کرامپ (Benjamin Lloyd Crump)
بنجامین لوید “بن” کرامپ (Benjamin Lloyd Crump)

کرامپ در اکتبر ۱۹۶۹ در لامبرتن، کارولینای شمالی، نزدیک فورت براگ به دنیا آمد و بزرگترین فرزند از نه خواهر و برادر و در خانواده ای بزرگ رشد کرد و توسط مادربزرگش بزرگ شد. مادرش هلن به عنوان خدمتکار هتل و در یک کارخانه محلی تولید کفش کانورس کار می کرد.

بیشتر بخوانید:

مادرش او را برای تحصیل در دبیرستان South Plantation در پلنتیشن، فلوریدا فرستاد. کرامپ در دانشگاه ایالتی فلوریدا تحصیل کرد و مدرک لیسانس خود را در عدالت کیفری در سال ۱۹۹۲ و دکترای حقوقی خود را در سال ۱۹۹۵ دریافت کرد.

کرامپ همچنین بنیانگذار شرکت حقوقی بن کراپ لاو مستقر در تالاهاسی، فلوریدا است و به دلیل شهرت حقوقی از او به عنوان «دادستان کل آمریکای سیاهپوست» یاد می شود. او در سال ۲۰۲۱ در فهرست سالانه  مجله تایم در ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان، قرار گرفت.

منبع: ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا