اخبار

بازداشت یک وکیل قلابی در کرج که در قالب یک موسسه حقوقی فعالیت می‌کرد

وکلاپرس- رئیس پلیس آگاهی استان البرز از بازداشت یک وکیل قلابی در کرج که در قالب یک موسسه حقوقی فعالیت می‌کرد خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از مهر، سرهنگ محمد نادربیگی بیان داشت: درپی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق جعل عنوان وکالت، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که شخصی با معرفی خود با عنوان وکیل پایه یک دادگستری اقدام به دریافت حدود یک و نیم میلیارد ریال از مالباخته کرده و با توجه به عدم صلاحیت در انجام امور حقوقی هیچ گونه اقدامی در زمینه پرونده انجام نداده و متواری شده است.

بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن متهم در مسکن مهر منطقه ماهدشت دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به جعل عنوان وکیل دادگستری انجام کلاهبرداری از مالباخته گفت: با تکمیل پرونده متهم به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

کانون‌های وکلای دادگستری سالیان متمادی است که درباره فعالیت موسسات حقوقی غیر قانونی به دستگاه قضا هشدار می‌دهند و افزایش کارچاق کنی، کلاهبرداری و جعل عنوان وکالت را نتیجه وجود چنین مراکزی می‌دانند.

یک دیدگاه

  1. نتیجه تضعیف کانون های وکلا و اسکودا همین است ، وقتی نهادی را در چشم مردم میکوبند عده ای هم میان از آب گل الوده ماهی میگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا