اخبار صنفیویژه
موضوعات داغ

احضار منتخبان دوره سی و دوم هیات مدیره کانون وکلای مرکز به دادگاه عالی انتظامی قضات

وکلاپرس ـ رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات، در نامه‌ای به دکتر جلیل مالکی رئیس هیات نظارت بر انتخابات سی و دومین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، همه منتخبان این انتخابات را به اتفاق برای حضور در شعبه اول دادگاه عالی انتظامی قضات احضار کرد.

به گزارش وکلاپرس، رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات، در نامه‌ای به دکتر جلیل مالکی رئیس هیات نظارت بر انتخابات سی و دومین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، همه ۱۸ منتخب این انتخابات را به اتفاق برای حضور در شعبه اول دادگاه عالی انتظامی قضات احضار کرد.

در این نامه علت احضار منتخبان هیات مدیره دوره سی و دوم ضرورت اخذ توضیح و استماع اظهارات همه آن ها راجع به رسیدگی به اعتراض یکی از وکلای دادگستری و معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه نسبت به تصمیم هیأت نظارت بر انتخابات سی و دومین دوره هیأت مدیره آن کانون مبنی بر رد درخواست ابطال انتخابات اعلام شده است.

بر این اساس همه ۱۸ منتخب سی و دومین دوره انتخابات کانون وکلای دادگستری مرکز باید ساعت ۹ صبح شنبه آینده ۹ مهر ماه ۱۴۰۱ در محل شعبه اول دادگاه عالی انتظامی قضات حاضر شوند.

لازم به ذکر است طی دادنامه شماره ۴۱۱ الی ۴۲۹ – ۱۴۰۱/۶/۳۰ شعبه اول دادگاه عالی انتظامی قضات، نتایج سی و دومین دوره انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با اعلام تعلیق از وکالت و حذف ۵ نفر از میان منتخبان و جایگزینی ۵ نفر از منتخبان علی البدل تغییر داده شده است.

 پیشتر دادگاه عالی انتظامی قضات انتخابات کانون وکلای یزد را به استناد آیین‌نامه جدید ابطال کرده بود. اطلاعات بیشتر در این زمینه را اینجـا بخوانید.

متن نامه دادگاه عالی انتظامی قضات به این شرح است:

تاریخ: ۱۴۰۱/۷/۴       شماره: ۹۰۰/۱۲۲۱۲/۶۰۰/۱

بسمه تعالی

ریاست محترم کانون وکلای دادگستری مرکز و ریاست هیات نظارت بر انتخابات سی و دومین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز

سلام علیکم – در بازگشت به نامه شماره ۰۱۰۰۴۰۰۲۹۵ – ۱۴۰۱/۶/۲۷ مربوط به اعتراض احد از وکلای محترم دادگستری و معاونت محترم حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه نسبت به تصمیم هیأت نظارت بر انتخابات سی و دومین دوره هیأت مدیره آن کانون و درخواست ابطال انتخابات، به استحضار می رساند چون در جریان رسیدگی به موضوع حسب تصمیم شعبه اول دادگاه عالی انتظامی قضات اخذ توضیح و استماع اظهارات ۱۸ نفر منتخبین عضویت در سی و دومین دوره هیأت مدیره ضروری تشخیص داده شده خواهشمند است دستور فرمائید به نحو مقتضی به مشارالیهم البته با لحاظ دادنامه شماره ۴۱۱ الی ۴۲۹ – ۱۴۰۱/۶/۳۰ این دادگاه اعلام شود ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۹/۷/۱۴۰۱ به اتفاق در شعبه اول دادگاه عالی انتظامی قضات حضور داشته باشند.

دادگاه عالی انتظامی قضات

حسینعلی نیری

نامه حسینعلی نیری ، رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات، به دکتر جلیل مالکی ، رئیس کانون وکلای مرکز،
نامه حسینعلی نیری ، رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات، به دکتر جلیل مالکی ، رئیس کانون وکلای مرکز،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا