اخبار

آغاز به کار نسخه آزمایشی میز خدمت الکترونیک سازمان تعزیرات حکومتی

وکلاپرس- نسخه آزمایشی میز خدمت الکترونیک سازمان تعزیرات حکومتی (سامانه ۱۳۵) به نشانی tazirat135.ir با هدف دریافت شکایات گرانفروشی، تقلب و … آغاز به کار کرد.

به گزارش وکلاپرس سازمان تعزیرات حکومتی در راستای تسهیل دسترسی عموم شهروندان و جلوگیری از اطاله دادرسی، امکان ثبت شکایت غیر حضوری از واحدهای اقتصادی و صنفی،پیرامون تخلفات، گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، تقلب در کسب و کار و عدم صدور صورتحساب(فاکتور) ،با ارائه مستندات مربوطه در سامانه ۱۳۵ فراهم نموده است.

یکی از قابلیت های این سامانه دریافت شکایات با موضوع: گرانفروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و کم فروشی می باشد که بصورت برخط ثبت و تمامی مراحل رسیدگی تا صدور حکم از طریق ارسال پیامک به اطلاع شاکی خواهد رسید.

بر اساس ماده واحده قانون اصلاح قانون تعزیرات حکومتی مصوب ۱۳۷۳ مجمع تشخیص مصلحت نظام وماده ۲ تصویب نامه هیات وزیران در خصوص تعیین سازمان و تشکیلات تعزیرات حکومتی مصوب ۱۳۷۳ و همچنین مقررات قانون نظام صنفی مصوب ۱۳۸۲ مجلس شورای اسلامی با اصلاحات بعدی، این سازمان صرفا مرجع رسیدگی است.

شهروندان در صورت ارائه مستندات کافی، میتوانند شکایت خود را (پنج مورد فوق الذکر) از طریق سامانه ۱۳۵ ثبت نمایند و شعب سازمان در اجرای تبصره فوق الذکر بدون لزوم احضار،حضور یا استماع اظهارات طرفین، تصمیم مقتضی و قانونی صادر و نتیجه را نیز از طریق سامانه ۱۳۵ و پیامک ابلاغ می کنند

دانلود راهنمای نحوه ثبت شکایت در سامانه میز خدمت الکترونیک سازمان تعزیرات حکومتی (۱۳۵)

ثبت شکوائیه (از طریق گوشی تلفن همراه یا رایانه) در سامانه ۱۳۵

جهت ثبت شکایت در سامانه ۱۳۵سازمان تعزیرات حکومتی با شماره گیری عدد ۱۳۵ و با انتخاب کلید شماره ۱، لینک سامانه به شماره همراه شما ارسال  میگردد و پس از دریافت لینک به نشانی t135.ir یا tazirat135.ir می توانید وارد سامانه شده و در صفحه اصلی مطابق راهنمای فوق اقدام به ثبت شکایت خید نمایید.

میز خدمت الکترونیک سازمان تعزیرات حکومتی
میز خدمت الکترونیک سازمان تعزیرات حکومتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا