اخبار صنفیاخبار کانون ها

گزارش تخلف انتظامی یک وکیل دادگستری به علت همراه آوردن فرزندش در جشن استقلال کانون وکلا

وکلاپرس- یک وکیل دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری همدان به علت همراه آوردن فرزندش در جشن استقلال کانون وکلا، با گزارش تخلف انتظامی و ارجاع آن به دادسرای انتظامی مواجه شده است.

به گزارش وکلاپرس، کمیته اجرائی برگزارکننده مراسم جشن استقلال کانون وکلا در همدان طی گزارشی به رئیس کانون وکلای دادگستری همدان اعلام کرده است که یکی از وکلا فرزندش را بدون هماهنگی همراه خودش به مراسم آورده است.

نایب رئیس کانون وکلای دادگستری همدان نیز ذیل این نامه دستور ارجاع گزارش به دادسرای انتظامی را صادر کرده است.

وکیل مذکور در گفتگو با پایگاه خبری وکلاپرس اظهار داشت که او و همسرش هر دو از وکلای دادگستری کانون وکلای همدان هستند و در زمان برگزاری جشن دخترشان را همراه خود برده بودند.

بیشتر بخوانید:

متن نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم کانون وکلای دادگستری استان همدان

با سلام

با عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع و عرض خسته نباشید خدمت عوامل اجرایی ضیافت جشن استقلال کانون وکلا در روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۹۸ در محل هتل باباطاهر با توجه به تصمیم هیات مدیره محترم کانون در خصوص عدم حضور اعضا خانواده وکلای محترم در ضیافت مذکور متاسفانه در گزارش اعلامی جناب آقای عیسی قاسمی بیلواری وکیل محترم دادگستری در مراسم مذکور بدون هماهنگی به همراه فرزند خویش در مراسم مذکور حضور بافتند. بنابراین مراتب جهت اتخاذ تصمیم به حضور اعلام میگردد.

کمیته اجرایی ضیافت روز وکیل کانون وکلای دادگستری استان همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا