اخبار کارآموزی وکالتاخبار کانون هاویژه

شروع مرحله اول کارآموزی وکالت در کانون وکلای فارس از ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت

وکلاپرس- نایب رئیس کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویر احمد از شروع مرحله اول کارآموزی وکالت پذیرفته شدگان سال ۱۴۰۲ این کانون از ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای منطقه فارس، طبق برنامه ریزی انجام شده پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ کانون وکلای منطقه فارس، جهت سپری کردن دوران کارآموزی خود به دو گروه تقسیم شده و دوره کارآموزی هر دو گروه از تاریخ ۱۲و ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

علی شایان منش نایب رئیس کانون وکلای منطقه فارس درباره زمان و شرایط آغاز مرحله اول دوره کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون ۱۴۰۲ گفت: کارآموزان به دو گروه «الف»و «ب»تقسیم خواهند شد و دوره کارآموزی هر دو گروه از تاریخ ۱۲و ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: جلسات آموزشی گروه «الف» در روزهای چهارشنبه و‌گروه «ب» در روزهای پنج شنبه به مدت ۸ هفته در سالن طلائیه واقع در دروازه قران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کلاس‌ها فقط یک روز در هفته برگزار خواهد شد

شایان منش از عدم نیاز به اسکان کارآموزان خبر داد و عنوان داشت: به منظور تسهیل در ایاب و ذهاب و عدم نیاز به اسکان کارآموزان محترم بر خلاف روال گذشته کلاس‌ها فقط یک روز در هفته برگزار و برنامه کلاسی در ابتدای هر هفته از طریق کمیسیون روابط عمومی به اطلاع کارآموزان خواهد رسید.

وی در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌ها اعلام کرد: بر اساس مصوبه هیات مدیره کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات اعضای کمیسیون ماده ۵۱، اظهار امیدواری کرد که این دوره با همت و تلاش کمیسیون های اختبار و روابط عمومی با کیفیت مطلوب و شرایط مناسب انجام گردد.

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام
    درمورد دوره کارآموزی و وکالت کاش برای عموم آزاد میشد، بدون پیش نیاز ومحدودیت.
    برخی استعداد وکالت ذاتی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا