همایش اسکودا

جعفر کوشا: در بحث تحقیق و تفحص از کانون وکلا باید با وحدت رویه و خرد جمعی حرکت کنیم

وکلاپرس- رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری در همایش فوق‌العاده هیات عمومی اسکودا که روز گذشته مورخ ۱ آبان در هتل پارسیان اوین برگزار شد، بر داشتن وحدت رویه در تعامل با هیات تحقیق و تفحص مجلس تاکید کرد.

به گزارش وکلاپرس، نشست فوق العاده اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ با حضور اعضای هیات مدیره کانون های وکلای سراسر کشور در محل هتل پارسیان اوین برگزار شد.

این نشست در پی در خواست تعدادی از کانون های وکلای دادگستری با موضوع «ایجاد وحدت رویه در تعامل با هیأت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از کانون وکلای دادگستری» برگزار شد.

باید با وحدت رویه و خرد جمعی حرکت کنیم

دکتر جعفر کوشا با اشاره به موضوع تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از کانون وکلای دادگستری و اسکودا، بر ایجاد وحدت رویه در برخورد با این موضوع تاکید کرد و گفت: باید در این زمینه با خرد جمعی حرکت کرد تا کمترین آسیب به نهاد وکالت وارد نشود. در این زمینه نباید ملاحظات شخصی را دخیل کرد و باید با وحدت رویه در این زمینه رفتار کرد.

بیشتر بخوانید:

آمادگی استان خراسان جنوبی برای تشکیل کانون وکلای مستقل

دکتر جعفر کوشا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اعلام آمادگی استان خراسان جنوبی برای تشکیل کانون وکلا در این استان و استقلال از کانون وکلای خراسان، اظهار امیدواری کرد که استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان نیز به زودی صاحب کانون وکلای دادگستری مستقل شوند و به وکلای دادگستری در این استان‌ها خدمات ارائه کنند.

منبع: روابط عمومی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا