اخبار اسکودا

تشکیل اولین جلسه کارگروه نظارت و بازرسی اسکودا

وکلاپرس- اولین جلسه کارگروه نظارت و بازرسی اتحادیه سراسری کانون‌ های وکلای دادگستری دیروز (۱۱ اسفند) در ساعت ۱۱ صبح به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اسکودا، اولین جلسه کارگروه نظارت و بازرسی اسکودا دیروز (۱۱ اسفند) در ساعت ۱۱ صبح به صورت حضوری و برخط با حضور رییس، نایب رییس، بازرس اسکودا و مسئولان کمیسیون‌ های نظارت و بازرسی کانون‌ های سراسر کشور در محل اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر جعفر کوشا، رییس اتحادیه سراسری کانون‌ های وکلای دادگستری، در باب فلسفه وجودی نظارت و بازرسی گفت و هدف از  تشکیل کارگروه نظارت و بازرسی را هماهنگی و ایجاد رویه واحد در عملکرد کمیسیون‌ های نظارت و بازرسی کانون‌ های وکلا عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

سپس اعضای کارگروه در خصوص معنا و مفهوم و روش نظارت بحث و بررسی کردند. تعیین مرز بین نظارت و دادسرای انتظامی، پاسخ‌ های نظارت و سیاست پیشگیرانه در جهت مهار، کاهش و توقف تخلفات از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

علاوه بر این تهیه آیین‌ نامه مدون در باب نظارت و بازرسی جهت رویه واحد فیمابین این کانون‌ ها از پیشنهادات مطروحه در این جلسه بود.

در انتهای جلسه نیز اعضای کارگروه نظارت و بازرسی اسکودا جهت تهیه و تنظیم پیش‌ نویس آیین‌ نامه، تعیین شدند و دستور جلسه آینده نیز مشخص شد.

اگرچه هنوز اسامی اعضای کارگروه نظارت و بازرسی اسکودا جهت تهیه و تنظیم پیش‌ نویس آیین‌ نامه منتشر نشده است اما روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمان خبر از عضویت این کانون در کارگروه نظارت و بازرسی اسکودا داده است.

منبع: کانال تلگرام روابط عمومی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا