اخبار اسکوداویژه

بررسی تشکیل یک پایگاه خبری برای نهاد وکالت در شورای اجرایی اسکودا

وکلاپرس ـ شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) روز پنجشنبه در جلسه ای به بررسی امور روز نهاد وکالت پرداخته و از جمله درباره ایجاد و فعالیت یک پایگاه خبری تبادل نظر کردند.

به گزارش وکلاپرس، روز پنجشنبه جلسه شورای اجرایی اسکودا با حضور نمایندگان کانون های وکلای دادگستری در این شورا برگزار شد.

بر  اساس متن صورتجلسه منتشر شده از این نشست که در قالب حضوری و مجازی تشکیل شد، سه موضوع آیین‌نامه لایحه استقلال، ثبت نام اعضای کمیسیون‌های ورزش و بین‌الملل و نحوه چاپ هفته‌نامه وکالت و فعالیت پایگاه خبری مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

در ادامه متن این صورتجلسه را خواهید خواند:

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵

جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری روز پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ راس ساعت ۹ صبح به صورت حضوری و برخط با حضور نمایندگان محترم هیات مدیره‌های سراسر کشور در محل اتحادیه با پیام خیر مقدم رئیس محترم اتحادیه برگزار شد و در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر و استماع گزارش مفصل از جلسات، دیدارها و اقدامات انجام یافته توسط هیات رئیسه اتحادیه در دیدار از استان بوشهر و میزبانی اعضای محترم هیات مدیره کانون مربوطه و مقامات قضایی و امام جمعه محترم استان موارد دستور جلسه مطرح، بررسی و نهایتا تصویب شد:

الف- گزارش ار روند بررسی آیین‌نامه لایحه استقلال

درخصوص آیین نامه لایحه استقلال کارگروه بررسی لازم را درخصوص ایرادات به عمل آورده و در نهایت به نظر هیات های مدیره محترم سراسر کشور برسد تا جمع‌بندی نهایی جهت قوه قضاییه ارسال شود.

ب. تعیین مهلت مجدد برای ثبت نام اعضای کمیسیون‌های ورزش و بین‌الملل

به اتفاق آرا مقرر شد مهلت دو هفته ای در نظر گرفته شود که کانون‌های وکلای سراسر کشور از متقاضیان عضویت در کمیسیون‌های ورزش و بین‌الملل اتحادیه نام‌نویسی و در نهایت اعضای واجد صلاحیت را به اتحادیه برای بررسی نهایی اعلام دارند.

پ. دیدگا‌های کانون درخصوص نحوه چاپ هفته‌نامه وکالت و فعالیت پایگاه خبری

دیدگا‌های کانون‌های محترم درخصوص نحوه چاپ هفته‌نامه وکالت و فعالیت پایگاه خبری اعلام گردید.

جلسه در ساعت ۱۲:۱۵ خاتمه یافت.

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا