اخبار اسکوداویژه

کارگروهی جدید برای اصلاح اساسنامه اسکودا تشکیل می شود

وکلاپرس ـ‌ جلسه شورای اجرایی اسکودا امروز تشکیل شد. بر اساس یکی از مصوبات این جلسه کارگروهی متشکل از برخی کانون های وکلا مأموریت یافتند تا پروسه اصلاح اساسنامه اسکودا را به سر انجام برسانند.

به گزارش وکلاپرس، جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری امروز(۱۳۹۹/۹/۲۷) به صورت حضوری و آنلاین تشکیل شد و نمایندگان کانون های وکلا ضمن استماع سخنان خزانه دار جدید اسکودا، برای اصلاح اساسنامه اسکودا و آیین کار آن کارگروهی را تشکیل دادند.

لازم به ذکر است حداقل از سال ۹۵ گفت و گو ها برای اصلاح اساسنامه اسکودا آغاز شده و بارها مسئولان اسکودا و دیگر مدیران نهاد وکالت بر اصلاح این اساسنامه تأکید کرده اند. با این حال هنوز اساسنامه مذکور و ساختار اسکودا اصلاح و تغییر نکرده است.

در ادامه متن صورت جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران را می خوانید:

صورت جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران – ۹۹/۹/۲۷

جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری امروز بیست و هفتم آذر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۹ صبح به صورت حضوری و برخط با حضور نمایندگان شورای اجرایی کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور تشکیل شد. در بدو جلسه رئیس اتحادیه آقای دکتر کوشا ضمن خیر مقدم ، موارد مطرح در دستورکار جلسه را قرائت و وارد بحث و گفتگو شدند .در ابتدا خزانه دار اتحادیه گزارشی از خدمات انجام گرفته مطرح و مورد نظر نمایندگان محترم کانون های وکلا قرار گرفت در ادامه موارد زیر به تصویب رسید:

۱-مقرر شد خزانه‌ دار گزارش مکتوبی ارائه فرمایند.

۲-ماده ۳۷ آیین کار بدین شرح اصلاح شد : ” کلیه امور و عملیات بانکی مربوط به حسابهای اتحادیه اعم از دریافت، جابجایی، افتتاح حساب و سپرده وجوه در بانکهای مجاز کشور از طریق رئیس اتحادیه انجام گیرد.”

۳-تصویب شد کارگروه مشترک با حضور جناب آقای دکتر عسگری راد از کانون وکلای مرکز، دکتر اشرافی از کانون وکلای مرکز ،آقای شیخی از کانون کردستان، آقای اسدالله پور از کانون وکلای البرز ،آقای دکتر یوسف زاده از کانون وکلای آذربایجان شرقی ،آقای شهرام مختاری از کانون وکلای فارس و کهگیلویه وبویراحمد،آقای محقق از کانون وکلای اصفهان ،آقای شهبازی از کانون مرکزی و آقای دکتر کیانی از اتحادیه در خصوص اصلاح اساسنامه اسکودا و آیین کار نظرات پیشنهادی را بررسی و حداکثر ظرف دو ماه ارائه نمایند.

۴-تصویب شد کارگروه قبلی به همراه اعضای جدید آقایان دکتر عسگری راد از کانون وکلای مرکز، دکتر مختاری از کانون وکلای فارس و آقای کیانی نایب رئیس اتحادیه اساسنامه ای متحدالشکل برای موسسات حقوقی تهیه و به شورای اجرایی و بررسی نمایندگان محترم کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور به قید فوریت ارائه فرمایند.

کانونهای غایب : زنجان، ایلام، قزوین و گلستان بودند.

جلسه راس ساعت ۱۲ خاتمه یافت.

صورت جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران - ۹۹/۹/۲۷
صورت جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران – ۹۹/۹/۲۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا