اخبار صنفی

گفت و گویی با مدیر داخلی جدید اسکودا

وکلاپرس- وکیل امیر قیصرزاده، مدیر داخلی جدید اسکودا، دانش آموخته دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه آزاد اسلامی و عضو حق التدریس این دانشگاه است.

به گزارش وکلاپرس، وکیل قیصرزاده در گفت و گو با خبرنگار وکلاپرس در خصوص انتصابش به سمت مدیر داخلی اسکودا گفت: به عنوان عضوی از جامعه وکالت به من تکلیف شده است که خدمت گذار و خادم نهاد وکالت و جامعه حقوقی و کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور باشم و تلاش می کنم در جهت نیل به اهداف عالیه اتحادیه مثمر ثمر باشم.

رفع تشتت و اختلافات جزئی در جهت نیل به اهداف

وی با اشاره به رویکرد مدنظر خود در رابطه با اسکودا گفت: رویکرد براساس اساسنامه و مقررات پیش بینی شده است و هدف اسکودا نیز ایجاد انسجام و همدلی  و هم گرایی در بین کانون های وکلا جهت خدمت به جامعه بزرگ وکلای دادگستری و ارایه خدمات حقوقی به ارباب رجوع در جهت حل مشکلات قضایی در سطح کشور می باشد.
آنچه که مهم است، ایجاد هم بستگی وهم گرایی میان کانون های وکلا، ایجاد وحدت رویه در سیستم های کانون های سراسر کشور و جلب نظر تمامی کانون ها در مسائل مشترک و حل مشکلات مشترک و تأمین منافع مشترک کانون های وکلا و رفع نیاز حقوقی کشور و جامعه است. تلاش ما در جهت نیل به اهداف عالیه اسکودا و خدمت صادقانه به جامعه وکالت است.

استقبال از همکاری با رسانه ها با شرط حفظ امانت داری

مدیر داخلی اسکودا با تاکید بر ضرورت همکاری و پاسخ گویی به رسانه ها گفت: ما به عنوان اعضای جامعه وکالت در جهت هم افزایی تلاش خواهیم کرد. قطعا با رسانه هایی که با حفظ امانت گفتار در فضای مجازی فعالیت می کنند همکاری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است دکتر علی پزشکی وکیل امیر قیصرزاده را به عنوان مدیر داخلی جدید اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران منصوب کرد.

بر اساس ابلاغی که دیروز در کانال تلگرامی اسکودا منتشر شد، نایب رییس اسکودا این وکیل دادگستری را از تاریخ ۱۹ مهرماه جایگزین مریم تجعفری کرده است.

لازم به ذکر است وکیل علی پزشکی با توجه به استعفای مرتضی شهبازی نیا از سمت ریاست اتحادیه، به عنوان سرپرست اسکودا مدیریت این نهاد را تا تاریخ ۸ آبان ماه سال جاری (موعد برگزاری انتخابات ریاست اسکودا) بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا