اخبار کانون هاویژه

رییس کانون وکلای کرمان هم خواستار ملاقات با رییس قوه قضاییه شد

وکلاپرس– رییس کانون وکلای دادگستری کرمان در پست اینستاگرام خود خطاب به رییس قوه قضاییه به ضرورت بازدید و مذاکره با کانون های وکلا اشاره کرد.

به گزارش وکلاپرس، علی خواجویی راد، رییس کانون وکلای کرمان، در پست اینستاگرامی خود خطاب به رییس قوه قضاییه خواستار دیدار آیت الله رییسی با اعضای هیأت مدیره کانون های وکلای دادگستری در جریان سفرهای استانی وی شد.

بیشتر بخوانید: یک حلقه خاص اجازه نمی‌دهد صدای دیگران به گوش آیت الله رییسی برسد

او در یادداشت کوتاه خود کانون های وکلا را با زبانی طنزگونه به کارخانه تشبیه کرد و نوشت:

جناب اقای رییسی ما حق داریم بلاواسطه با شما سخن بگوییم

رییس محترم قوه قضاییه در سفرهای استانی خود علاوه بر اعمال نظارت قضایی ویژه و بعضا قضاوت، وقت مخصوصی را برای بازدید، مذاکره با فعالان اقتصادی و حل و فصل مشکلات قضایی کارخانه ها می گذارند که نفس این کار صرف نظر از شیوه، امر پسندیده ایی است!

خواستم محضر تیم هماهنگ کننده سفرهای معظم له را مستحضر نمایم که: در کشور ایران کارخانه ای وجود دارد به نام «کانون وکلای دادگستری».

بیشتر بخوانید: نقدی بر سند تحول قضایی از منظر رییس کانون وکلای کرمان

این کارخانه در بیست و پنج استان کشور شعبه فعال مایشاء دارد. محصول آن‌ تهیه مواد اولیه اجرای اصول قانون اساسی مدون جمهوری اسلامی ایران می باشد و کمبود این محصول حیاتی، اتقان آرای قضایی را مخدوش و در بعض از موارد بی اعتبار می نماید.

قطعا ارزش این نهاد و نیاز جامعه به محصول آن از اعتبار بزرگترین و مهم ترین کارخانه کشور کمتر که نیست بلکه بیشتر و غیر قابل قیاس است.

خواهش میکنیم قبل از این‌که دیر شود، مستقیما با اعضا و یا مدیران این نهاد ملاقات نمایید.

قطعا کشور، آینده قضایی مملکت و این کارخانه مهم از این مصاحبت متقابل بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا