اخبار صنفیویژه

دیدار کارگروه رسیدگی به وضعیت وکلای دربند با نسرین ستوده

وکلاپرس- کارگروهی متشکل از جلیل مالکی، سعید باقری و محمود حبیبی به دیدار وکیل نسرین ستوده در زندان رفته و با وی ملاقات کرده اند.

دیروز (۲۳ شهریور) شانزدهمین جلسه هیأت ‌مدیره دوره سی ‌و یکم برگزار شد. بر اساس گزارش های منتشر شده از جلسه دیروز، در این جلسه گزارشی از دیدار  جلیل مالکی، سعید باقری و محمود حبیبی در قالب کارگروه رسیدگی به وضعیت وکلای دربند با علی القاصی مهر، دادستان عمومی و انقلاب تهران، و ملاقات با نسرین ستوده در زندان اوین ارایه شد.

بر اساس گزارش رسمی کانون وکلای مرکز در این دیدار «کارگروه مربوطه ضمن بررسی وضعیت و همچنین پیگیری حقوق نام‌برده، از ایشان درخواست کرده است که به اعتصاب غذایشان پایان دهند.»

بیشتر بخوانید:

کارگروه رسیدگی به وضعیت وکلای دربند ضمن بررسی وضعیت و همچنین پیگیری حقوق نسرین ستوده، از وی درخواست کرده است که به اعتصاب غذا پایان دهد.

یکی از وظایف این کارگروه که به تازگی توسط هیأت مدیره کانون مرکز و به ریاست وکیل سعید باقری تشکیل شده است، ارتباط گیری با وکلای این اشخاص و حمایت های حقوقی و اتخاذ موضع رسمی درباره ایشان است.

همچنین کارگروه مذکور در دیدار با این مقام قضایی ضمن رایزنی درباره این وکیل زندانی درباره وضعیت مؤسسات حقوقی غیرمجاز نیز به مذاکره پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا