اخبار کانون هاویژه

تعطیلی یک هفته ای دادسراهای استان همدان

وکلاپرس ـ‌ استاندار همدان در جلسه ستاد مقابله با کرونا از تعطیلی یک هفته ای دادسراهایی استان همدان خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، سید سعید شاهرخی (استاندار استان همدان) در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا خبر از محدودیت های یک هفته ای در این استان داد.

بر این اساس این مسئول استانی دیروز و در ضمن جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: با توجه به شرایط استان و درجهت حفظ سلامت مردم استان، محدودیت‌های یک هفته‌ای از امروز اعلام می‌شود، که برای همه مجموعه‌ها نیز لازم الاجرا است.

وی درباره وضعیت تعطیلی یک هفته ای دادسرای استان همدان افزود: با توجه به درخواست دادستان استان همدان و شیوع گسترده بیماری کرونا، به مدت یک هفته کلیه کارهای قضایی(به‌ جز امور خیلی ضروری) در دادسراهای عمومی و انقلاب تعطیل خواهند بود.

شاهرخی در این جلسه، دیگر محدودیت‌ها یک هفته‌ای را بر شمرد و گفت: کلیه دانشگا‌ها، مدارس، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، کتابخانه‌ها، قلیان‌سراها، تالارها، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، شهربازی ها، مراکز تفریحی و زبانسرا‌ها تا هفته آینده تعطیل خواهند بود.

وی همچنین درباره محدودیت های اقامه نماز جماعت افزود: نماز جماعت در پنج شهرستان یعنی، همدان، نهاوند، تویسرکان، ملایر و بهار تعطیل خواهند بود.

استاندار همدان همچنین تعطیلی یک هفته ای استخر‌، آرایشگاه‌ زنانه، سالن‌ زیبایی در این استان را اعلام کرد.

بر این اساس لازم به ذکر است دادگستری استان همدان تا روز یکشنبه هفته آینده تعطیل بوده و بر این اساس وکلای دادگستری باید بر مبنای این تصمیم پیگیری امور موکلین خود را تنظیم نمایند.

گفتنی است استان همدان از معدود استان هایی در کشور است که برای جلوگیری از شیوع موج دوم کرونا تصمیم به تعطیلی یک هفته ای مشاغل و برخی امور اداری گرفته است.

منبع: استانداری استان همدان

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا