۷ آبان ماه ؛ تاریخ برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰

متن صورتجلسه شورای اجرایی اسکودا مورخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ را در ادامه بخوانید

وکلاپرس- بر اساس صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران که روز گذشته منتشر شد، آزمون وکالت ۱۴۰۰ در تاریخ ۷ آبان برگزار خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، جلسه شورای اجرایی اسکودا مورخ ۲۷ خرداد ماه با حضور هیات رئیسه این نهاد بصورت حضوری و مجازی برگزار شد و در این جلسه در خصوص تاریخ برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ تصمیم گیری و روز هفت آبان ۱۴۰۰ برای برگزاری این آزمون تعیین شد.

برای تهیه و خرید آنلاین منابع آزمون وکالت ۱۴۰۰ اینجا کلیک کنید

متن کامل صورتجلسه شورای اجرایی اسکودا را در ادامه بخوانید:

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

جلسه شورای اجرایی و با حضور هیئت رئیسه اتحادیه و نمایندگان محترم شورای اجرایی کانونهای وکلای دادگستری در محل اتحادیه تشکیل و درباره بندهای دستور به شرح ذیل تصمیم‌گیری شد.

۱- گزارش امور جاری اتحادیه

جناب آقای دکتر کوشا در ابتدای جلسه ضمن تشکر از کانون محترم اصفهان در برگزاری همایش درباره دیدار با دادستان های محترم اصفهان و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با معاونت محترم کنسولی و مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور پیگیری شناسه ملی کانون‌ها گزارشی را بیان نمودند و انتخاب اعضای محترم هیئت مدیره کانون‌های وکلای دادگستری قزوین، مازندران و قم را تبریک گفتند.

۲-آزمون وکالت سال ۱۴۰۰

مقرر شد طبق هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۴۰۰ در تاریخ هفتم آبان ماه برگزار شود.

۳- گزارش درباره تفاهم نامه با اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ترکیه

رییس اسکودا گزارشی درباره تفاهم نامه با اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ترکیه ارائه نمودند و مقرر شد دبیرخانه ای در امور بین‌الملل در اتحادیه تشکیل شود.

۴- افزایش سقف میزان خواسته‌های دعوا برای کارآموزان تا مبلغ ۵ میلیارد ریال

با اکثریت آرا تصویب شد و در دستور کار هیئت عمومی قرار گرفت‌.

۵- اصلاح آیین کار اسکودا

در خصوص ماده ۲۶ آیین کار مقرر شد تبصره ماده حذف شود و عبارت “… پس از انقضای مهلت ثبت نام و درخواست پذیرفته نمی شود …” به ماده ۲۶ آیین کار اضافه شود، همچنین اصلاح ماده ۲۸ و ۲۹ آیین کار از دستور خارج شد.

۶- انتخاب اعضای کمیسیون ورزش و امور بین‌الملل

مقرر شد اسامی و سوابق داوطلبان برای کانون‌ها و نمایندگان شورای اجرایی ارسال شود تا در جلسه بعدی شورای اجرایی به عنوان بند اول صورت جلسه بررسی و اتخاذ تصمیم شود.

جلسه در ساعت ۱۲:۳۰دقیقه به پایان رسید.

صورتجلسه شورای اجرایی اسکودا در ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
صورتجلسه شورای اجرایی اسکودا در ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
خروج از نسخه موبایل